اخبار استان ها

پیگیری مصوبات و جذب اعتبارات سفر دوم رئیس‌جمهور به سمنان مانند سفر اول باشد

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از سمنان، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی، امروز _سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت_ در نشست شورای اداری استان سمنان اظهار کرد: در بحث پیگیری مصوبات سفر دور دوم ریاست جمهوری به استان نیز همچون دور اول اقدامات به خوبی پیگیری و اعتبارات جذب شده و هزینه شود.

وی با تقدیر از دست‌اندرکاران سفر ریاست جمهوری به استان سمنان، افزود: آیت الله رئیسی و هیئت دولت از برگزاری سفر استانی به سمنان رضایت داشتند.

امام جمعه سمنان و نماینده ولی فقیه در استان سمنان خاطرنشان کرد: استاندار، فرمانداران و تمام مسئولان در بحث مقدمات سفر از چند ماه قبل از انجام به صورت ویژه پیگیر و پای کار بودند.

مطیعی تصریح کرد: عده‌ای دین را برای رسیدن به دنیا، حفظ دنیا و مادیات وسیله قرار داده و مادیات برای آن‌ها اصل بوده و دین وسیله است؛ لذا این افراد برای به دست آوردن منزلت دنیوی از دین استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: حفظ دین در آخرالزمان بسیار سخت است، به گونه‌ای که گویا انسان بخواهد آتش گداخته‌ای را در کف دست خود نگه دارد.

امام جمعه سمنان گفت: افرادی که دنیا را وسیله قرار می‌دهند، تمامی تلاش و هم و غم آن‌ها وسیله قرار دادن دین بوده و دیگر اینکه شبهات و مواردی که توسط آن‌ها قابل حل است را در پرده ابهام نگاه می‌دارند تا به عنوان برگ برنده برای گرفتن امتیاز از آن استفاده کند.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا