اخبار استان ها

کسب اعتماد عمومی در گرو همراه‌سازی افکار عمومی است

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از مرکزی، سردار هادی رفیعی‌کیا ظهر امروز _دوشنبه شانزدهم مهر_ در آئین افتتاح پاسگاه انتظامی مرزیجران اراک با اشاره به توسعه خدمات کمی و کیفی پلیس گفت: مردم رکن اصلی امنیت هستند و پلیس خدمتگزار مردم است.

وی افزود: با توجه به شرایط خاص جغرافیایی جمعیتی و جرایم که در سطح شهرستان اراک وجود دارد توسعه خدمات پلیس یکی از برنامه‌هایی است که در مجموعه انتظامی استان مرکزی دنبال می‌شود.

فرمانده انتظامی استان مرکزی اضافه کرد: کسب اعتماد عمومی در گرو همراه سازی افکار عمومی و جلب مشارکت مردمی است.

سردار رفیعی‌کیا تاکید کرد: پلیس هم در راستای عمل به این وظیفه خطیر توانسته با ایجاد همگرایی و هم افزایی و با ارتقا سطح کیفی خدمات رسانی مطلوب و شایسته پاسخگوی مطالبات مردم باشد.

وی با اشاره به اینکه تأمین امنیت عمومی مأموریت اصلی پلیس است، اظهار کرد: بدون مشارکت و همراهی مردم تحقق این امر ممکن نیست و تأمین امنیت پایدار بر پایه مشارکت عمومی استوار است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی تاکید کرد: فلسفه وجودی پلیس خدمت به مردم است، خدمت مطلوب و خالصانه علاوه بر رضایتمندی مردمی موجب اعتماد عمومی به پلیس نیز می‌شود.

سردار رفیعی‌کیا با اشاره به همیاری و همکاری استانداری و فرمانداری و پیگیری‌های دهیاری در ایجاد پاسگاه انتظامی مرزیجران طی چند ماه گذشته در راستای خدمت‌رسانی شایسته به شهروندان گفت: مردم ایران اسلامی شایسته بهترین خدمات هستند و پلیس نیز با تمام وجود در خدمت به مردم از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا