حوادث پلیسشهر و جامعهعناوین اخبار

کشف ۱۱ فقره سرقت داخل خودرو در “فلاورجان” /توقیف ۲۹۰ هزار نخ سیگار قاچاق در “شهرضا”

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران ،سرهنگ “حسن نیکبخت” گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو در شهرستان فلاورجان شناسایی و دستگیری عامل و یا عوامل این سرقت ها در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت .

وی ادامه داد: ماموران با راه اندازی گشت های آشکار و پنهان و انجام یکسری کارهای تخصصی موفق شدند دو سارق را شناسایی و در یک اقدام ضربتی دستگیر کنند.

این مقام انتظامی ضمن اشاره به اینکه در بازرسی از منزل یکی از سارقان مقادیر زیادی اموال مسروقه کشف شد بیان داشت :سارقان در بازجوئی های بعمل آمده به ۱۱ فقره سرقت اعتراف کردند.

سرهنگ نیکبخت اظهار داشت: در این خصوص پرونده تشکیل و متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان در پایان به مردم توصیه کرد:خودروی خود را به سیستم های پیشگیری از سرقت مانند دزدگیر مجهز کنید و از قرار دادن اشیاء گرانبها در خودرو خودداری کنید .

توقیف ۲۹۰ هزار نخ سیگار قاچاق در “شهرضا”

سرهنگ”حمید امیرخانی”  گفت : ماموران انتظامی این شهرستان حین گشت زنی در محور مواصلاتی “شهرضا-سمیرم” به یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد:پس از هماهنگی با مقام قضائی از این خودرو بازرسی بعمل آمد که تعداد ۲۹۰هزار و ۲۰۰ نخ سیگار خارجی قاچاق کشف شد .

سرهنگ امیرخانی بیان داشت : در این زمینه پرونده تشکیل و متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد .

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا در پایان خاطر نشان کرد : مبارزه با مفسدان اقتصادی و برهم زنندگان نظم اقتصادی جامعه در اولویت کار پلیس می باشد و نیروی انتظامی با آنان برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا