اخبار استان ها

کمبود آب در ملایر حوزه تولید این منطقه را تحت تاثیر قرار داده است

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از همدان، احمد آریایی‌نژاد امروز _شنبه هفتم مهر_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ملایر نیز همچون سایر نقاط کشور با مشکل اشتغال و اقتصادی مواجه است و کمبود آب شرب و کشاورزی نیز به این معضل دامن زده است و تولید این منطقه را تحت تاثیر قرار داده است.

وی افزود: در کشور با وجود منابع و معادن متعدد و غنی به دلیل مدیریت ضعیف و سوءبرنامه‌ریزی نمی‌توانیم از این ظرفیت‌ها به خوبی در جهت تولید ثروت بهره‌مند شویم.

نماینده مردم ملایر در مجلس‌ شورای اسلامی ادامه داد: بی‌تردید هم دولت و هم مجلس در قبال مردم مسئول هستند، کمااینکه مجلس باید یک بیلان کاری ارائه دهد که در طول سه ماه و نیم گذشته به غیر از تایید دولت چه اقدامات موثری در جهت رفع مشکلات مردم انجام شده است.

آریایی‌نژاد اضافه کرد: در دولت هم چون شخص رییس جمهور برای ورود به عرصه انتخابات برنامه‌ای نداشته است بعد از اینکه انتخاب شد، متوجه شد که اداره کشور به برنامه نیاز دارد که برنامه‌ریزی برای مدیریت این بخش مهم نیز امری زمان‌بر است، بنابراین لازم است دولت و مجلس برای رفع مشکلات مردم تدبیری بیندیشند.

وی خاطرنشان کرد: درست است که نباید برای اظهارنظر در مورد عملکرد دولت عجله کرد، اما فراموش نمی‌کنیم که نمی‌توانیم بر بالین یک بیمار اورژانسی بنشینیم و هیچ اقدام مفیدی انجام ندهیم، بنابراین باید در شرایط کنونی اولویت‌های دولت جهت اداره کشور مشخص شود و با برنامه‌ریزی صحیح به تدریج مسیر اداره کشور را تغییر دهیم.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا