اخبار استان ها

گلایه استاندار فارس از عدم هم‌افزایی دستگاه‌ها و مدیران استان

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از فارس و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری، محمدهادی ایمانیه در جلسه شورای اداری فارس که با موضوع روایت پیشرفت در استان فارس برگزار شد، اظهار کرد: در شورای فنی استان، مسئله محله سعدی مورد بررسی قرار خواهد گرفت و مصوبه‌ای مانند عدم حضور و اسکان اتباع غیرایرانی برای آن اعمال خواهد شد که با اجرای این مصوبه، اسکان و اشتغال اتباع بیگانه در محله سعدی ممنوع خواهد بود.

وی با بیان اینکه طرح الزام وجود کفیل ایرانی برای هر اتباع بیگانه نیز از سوی وزارت کشور ابلاغ شده و در استان وارد فاز اجرایی شده است، افزود: به موجب ابلاغ وزارت کشور در هیچ شهری نباید تراکم جمعیتی اتباع بیگانه و بهره‌مندی از خدمات بیشتر از ۱۰ درصد باشد.

استاندار فارس با تاکید بر اینکه باید مبارزه با فساد خط قرمز مدیران در استان باشد، تصریح کرد: در بحث فساد باید بسیار جدی‌تر از قبل به این مهم ورود کرد و هیچ رحمی نداشته باشد.

ایمانیه با تاکید بر اینکه مردم باید احساس کنند که مدیران در بحث فساد همراه نیستند و گردن مفسدین را می‌شکنند خاطرنشان کرد: در بحث هم افزایی دستگاه‌ها و مدیران فارس وضعیت خوبی ندارد، این در حالی است که بدون همراهی نمی‌توان مشکلات را حل کرد.

وی از مدیران استان درخواست کرد که قبل از ارائه طرح و برنامه‌ها در سطوح بالای مدیریتی فارس جلسات کارشناسی و هم‌افزایی برگزار و تمام تلاش خود را برای حل مشکلات به میدان بیاورند و برآیند جلسات را به مدیر ارشد اعلام کنند تا در سطح استانی و ملی مورد بررسی قرار گیرد.

استاندار فارس با تاکید بر اینکه مدیران استان باید تا آخرین روز خدمت خود، میزهای خدمت هفتگی را ترک نکنند، تاکید کرد: باز کردن گره‌های مزمن شده باید با جدیت دنبال شود، چون هیچ گره‌ی بدون اراده و تفکر باز نمی‌شود.

ایمانیه همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع بحران آب در فارس اشاره و اضافه کرد: با وجود اینکه این بحران کشوری است و به تبع گریبان استان را نیز گرفته، اما تمام تلاش‌ها برای مدیریت این مهم به کار گرفته شده و تا پایان هفته جاری موضوع بحران آب در فارس حل خواهد شد. اگرچه لازم است در حوزه آب و انرژی به صورت خوشه‌ای کارهای جدی انجام شود.

به گزارش سرمایه گستران، در این جلسه از کتاب هزار و بیست، عملکرد سه ساله دولت سیزدهم در استان فارس و همچنین کتاب ۴۲ ساعت پارسی روایت دومین سفر رئیس جمهور شهید به فارس در مهر سال ۱۴۰۲ رونمایی شد.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا