اخبار استان ها

گل‌کاری میادین منطقه ۲ اصفهان در نوروز ۱۴۰۲/ خودنمایی المان قایق گل در پارک قلمستان

محمد صیرفی‌نژاد در گفتگویی با اشاره به فضاهای سبز بوستان‌ها، رفیوژها، میدان‌ها و بوستان‌های محله‌ای در طرح زیباسازی منطقه اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن سال جدید، ۱۰۰ فلاور باکس پایه‌دار، طبق طرح ابلاغ شده، هشت ستون گل در ورودی خیابان‌های صمدیه، صمدیه‌لباف و میدان جمهوری نصب شده است.

وی افزود: خیابان شهیدان غربی به عنوان محور گل منطقه انتخاب شده است و در سایر خیابان‌ها از جمله صمدیه‌لباف در محل جزایر ترافیکی گلدان گل‌گذاری شده است و به‌طور همزمان المان سطل گل به همراه استیکر سال جدید به تعداد ۹ عدد در محور خیابان شهیدان غربی و پشت ترمینال صمدیه باغ صخره‌ای ایجاد شده است.

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه دو شهر اصفهان با اشاره به گل‌کاری ستاد هدایت آزادگان خاطرنشان کرد: المان کالسکه و قایق گل در پارک قلمستان و ۲۱ المان قلم‌رنگ گل شب بو در خیابان امام خمینی (ره) و شهیدان غربی کارگذاری و کاشته شده است.

وی ادامه داد: در بخش محله‌محوری، در باغچه‌های موجود محلات، پارک‌های محلی و چهارراه‌ها همچون بابکان و ولدان، گل‌کاری شب‌بو و بنفشه با هارمونی رنگی کاشته شده است.

صیرفی‌نژاد اضافه کرد: به‌منظور افزایش ضریب ایمنی شهروندان هنگام تردد از معابر، برای تأمین امنیت عبوری آن‌ها و برای جلوگیری از تصادف وسایل نقلیه شهری، بهسازی خط‌کشی سرعتکاه‌ها در راستای تأمین ایمنی عبور عرضی و ارتقای سطح ایمنی نیز در روزهای پایانی سال انجام شده است.

وی ادامه داد: توسعه فضای سبز، جمع‌آوری پسماندها و زیباسازی فضای منطقه از جمله برنامه‌های مدیریت منطقه دو برای استقبال از سال جدید بوده است.

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه دو شهر اصفهان گفت: در حال حاضر گل‌های فصلی در میادین و بلوارهای سطح منطقه در حال کاشت است و نیروهای خدمات شهری در ایام نوروز مشغول نظافت و علف‌زنی در خیابان‌های خرم و کندروی شرقی بزرگراه شهید خرازی، مادی دستگرده و محوطه پارک قلمستان هستند.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا