اخبار استان ها

یکی از خیابان‌های شهر قزوین به نام شهید آتش‌نشان نامگذاری شود

ولی چگینی در گفتگویی در قزوین ضمن تسلیت به خانواده آتش‌نشان فداکار شهید محمدجواد چگینی و با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد آتش نشانان، اظهار کرد: آتش‌نشانان قهرمانان کم‌ادعا و با اخلاص نامیده می‌شوند، همگان آن‌ها را بشناسند و درس آن‌ها را در خاطر نگه دارند.

وی با اشاره به تلاش مجموعه آتش‌نشانی در مهار و اطفای حریق آتش‌سوزی در خیابان شهیدانصاری، افزود: شهیدچگینی جان خود را فدای خدمت به همنوعان خود کرد و ضرورت دارد با همراهی مسئولان عنوان شهید خدمت را برای این آتش‌نشان فداکار در نظر بگیریم و پاسخگوی مطالبات بحق خانواده این مرحوم باشیم.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و مالی شورای شورای اسلامی شهر قزوین خاطرنشان کرد: پیشنهاد می‌شود تا به منظور زنده نگهداشتن یاد و خاطره این شهید بزرگوار، یکی از خیابان‌های شهر و ساختمان مرکزی آتش‌نشانی شهرداری واقع در خیابان مولوی به نام شهید محمد جواد چگینی نامگذاری شود.

چگینی با اشاره به لایحه ادامه روند تملکات اراضی آستان امامزاده حسین (ع) گفت: با همراهی و همکاری نهادهای کشوری شاهد اجرایی شدن طرح ساماندهی امامزاده حسین (ع) هستیم و با همدلی و هم‌افزایی بیشتر می‌توانیم شاهد به ثمر نشستن و بار نشستن این انتظار چندین ساله باشیم.

وی ضمن قدردانی از عملیات غرورآفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی این اقدام را نقطه عطف تاریخی دانست و افزود: سپاه با این اقدام شجاعانه و تحقق وعده صادق هیمنه اسرائیل را در هم شکست و معادلات منطقه و جهان را تغییر داد.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا