اخبار استان ها

یک فوتی بر اثر سقوط خودرو به دریاچه سد علویان مراغه

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از آذربایجان شرقی، رضا طریقی‌نیا ظهر امروز _شنبه پنجم خرداد_ با اشاره به سقوط یک دستگاه سواری سمند به داخل دریاچه سد علویان اظهار کرد: وقوع این حادثه در ساعت ۱۰:۱۲ دقیقه به آتش‌نشانی اطلاع داده شد و گروه غواصی بلافاصله به محل اعزام شدند که بر اثر این حادثه یک نفر غرق شد.

وی افزود: آتش‌نشانان با توجه به فاصله دریاچه سد با شهر، حوالی ساعت ۱۰:۱۷ دقیقه به محل رسیدند و عملیات نجات را آغاز کردند.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مراغه با بیان اینکه خودرو بر اساس آثار به جا مانده از گاردریل عبور، و به دریاچه سقوط کرده بود، اضافه کرد: در این عملیات چهار غواص حضور یافتند و در نهایت جسد یکی از سرنشینان خودرو از آب بیرون کشیده شد.

وی ادامه داد: دو نفر دیگر از سرنشینان خودرو قبل از حضور آتش‌نشان‌ها به بیرون هدایت شدند و به احتمال زیاد شنا بلد بودند که خود را نجات دادند و اکنون تحت درمان هستند.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مراغه تاکید کرد: گروه غواصی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مراغه متشکل از ۹ نفر به شهرستان‌های اطراف از جمله هشترود، عجب‌شیر و ملکان، خدمات امداد و نجات ارائه می‌دهد.

طریقی‌نیا با هشدار به شهروندان و مسافران این شهرستان افزود: در فصل جاری و با بالا آمدن سطح آب دریاچه، انتظار می‌رود تا گردشگران توصیه‌های ایمنی را رعایت و از نزدیک شدن به دریاچه خودداری کنند.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا