اخبار استان ها

۱۰۰۰ میلیارد تومان آرای قضایی به نفع شهرداری سنندج صادر شد

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از کردستان و به نقل از روابط عمومی شهرداری سنندج، سیدانور رشیدی ظهر امروز _پنجشنبه هفتم تیر_ در دیدار با رئیس کل دادگستری کردستان و دادستان سنندج که با حضور رئیس و اعضای شورای شهر سنندج در راستای گرامیداشت هفته قوه قضائیه صورت گرفت، اظهار کرد: هفته قوه قضائیه یادآور خدمات شایسته و ارزشمند شهید بهشتی است که در روز شهادت شهید مظلوم آیت‌الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران گران‌قدرش به عنوان هفته قوه قضائیه نام گرفت تا ضمن تجلیل از مقام شامخ این شهید عزیز، اهمیت دستگاه قضائی کشور و هدف متعالی آن مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

وی افزود: قوه قضائیه یکی از ارکان مهم نظام سیاسی کشور است که نقش مهم و بی بدیلی در پاسداری از ارزش‌های اجتماعی احیای حقوق عامه، پیشگیری از وقوع جرم، حفظ کرامت انسانی و اجرای قانون اساسی دارد.

شهردار سنندج خاطرنشان کرد: بخش مهمی از امنیت پایدار و برقراری نظم و تأمین آسایش و آرامش در جامعه مرهون تلاش و همت شبانه روزی و جهادی مسؤولان قضائی و بخش‌های مختلف دستگاه قضا در کشور و استان فرهنگی کردستان است.

رشیدی ادامه داد: اجرای عدالت و رساندن حق به صاحب آن از مهمترین اهداف دستگاه قضا در سطح استان بوده و در این راستا گام‌های بلندی برداشته شده که قابل تقدیر است.

وی با اشاره به عملکرد مجموعه اداره حقوقی شهرداری سنندج در راستای احقاق حقوق عامه و جلوگیری از هدررفت منابع طی سه سال گذشته، تصریح کرد: در راستای احقاق حقوق عامه و جلوگیری از تضییع حقوق جامعه با تلاش‌ها و دفاعیات مؤثر مجموعه حقوقی شهرداری سنندج و سعه‌صدر و درایت و حق‌طلبی قضات و همراهی دستگاه قضا استان، یک هزار میلیارد تومان به نفع شهرداری و در واقع بیت‌المال حکم صادر شده که بیشتر مربوط به پرونده‌هایی است که قبل از ۱۴۰۰ حکم قطعی آنها علیه شهرداری صادر شده بود.

شهردار سنندج با بیان اینکه مجموعه دستگاه قضا در راستای احقاق حقوق عامه همواره در کنار شهرداری بوده و این همراهی زمینه خدمت هرچه بهتر به شهر و شهروندان را در حوزه‌های مختلف فراهم کرده است، افزود: گام‌های توسعه‌ای خوبی در حوزه عمرانی شهری در سال گذشته در شهر سنندج برداشته شده است این روند امسال با قدرت هرچه بیشتر ادامه پیدا می‌کند.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا