اخبار استان ها

۱۰۶۵ پروژه در بودجه ۱۴۰۲ پیش‌بینی شده است / تمهیدات ویژه مدیریت شهری برای شب‌های قدر

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران، علی قاسم‌زاده امروز _شنبه نوزدهم فروردین‌ماه_ در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» با بیان اینکه نوروز خوب و بدون حادثه‌ای را سپری کردیم، اظهار کرد: نوروز امسال تمام دستگاه‌ها برای خدمت‌رسانی کنار هم قرار گرفتند تا میزبانی شایسته‌ای از میهمانان نوروزی شود؛ مجموعه مدیریت شهر توفیق خدمتگزاری به مسافران نوروزی را داشت که این برآیند نیز مثبت بوده است.

وی با قدردانی از فعالیت نیروهای شهرداری، راهور و دیگر دستگاه‌ها در ایام نوروز افزود: سامانه «اصفهان من» نوروز ۱۴۰۲ برای استفاده مسافران رونمایی شد؛ در این راستا در آینده نیز تمام خدمات شهرداری از مسیر این سامانه ارائه می‌شود، البته اکنون تعدادی از خدمات روی این سامانه بارگذاری شده است و سایر خدمات نیز به تدریج بارگذاری می‌شود.

شهردار اصفهان تصریح کرد: این سامانه و درگاه الکترونیکی، قابلیت ارائه تمام خدمات شهری در حوزه‌های مختلف را دارد و به گونه‌ای طراحی شده است تا اگر دستگاه‌های دیگر نیز بخواهند از این مسیر خدمت ارائه دهند، امکان‌پذیر باشد.

وی با تاکید بر اینکه سامانه اصفهان من، درگاه مشترک ارائه خدمات الکترونیک به شهر اصفهان است، گفت: مردم برای دریافت خدمات شهری می‌توانند این سامانه را روی تلفن همراه خود نصب کنند، همچنین با این سامانه به سمت هوشمند شدن شهر حرکت خواهیم کرد.

قاسم‌زاده با اشاره به برنامه‌های مدیریت شهری در ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد: در نقاط مختلف شهر جلسات جزءخوانی قرآن کریم برگزار می‌شود، از این‌رو فضای معنوی شهر بسیار دلچسب است.

وی با بیان اینکه شب‌های قدر را در پیش داریم، اضافه کرد: مجموعه مدیریت شهری همچون گذشته در کنار برگزاری مراسم‌، خدمات خود را در حوزه‌های حمل‌ونقل و خدمات شهری به‌ویژه در نقاطی مانند گلستان شهدا و بعضی مساجد که تراکم جمعیت در آن‌ها وجود دارد، ارائه می‌کند.

شهردار اصفهان با بیان اینکه امسال در بودجه شهرداری ۱۰۶۵ پروژه پیش‌بینی شده است، افزود: این تعداد پروژه در چهار سبد سه ماهه توزیع شده است، بر این اساس هر سه ماه اجرای تعدادی از این پروژه‌ها آغاز می‌شود که امیدواریم از مسیر این پروژه‌ها شرایط زندگی در شهر برای شهروندان آسان‌تر شود.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا