اخبار استان ها

۱۵ مصدوم نتیجه انحراف اتوبوس مسافربری از مسیر در قزوین

فرهاد ذاکری‌منش در گفتگویی در قزوین از انحراف مسیر یک اتوبوس مسافربری در آزادراه قزوین-همدان و مصدومیت ۱۵ مسافر این اتوبوس خبر داد و اظهار کرد: بعد از اعلام این سانحه رانندگی که در ساعت ۲ بامداد امروز در حوالی شهر آبگرم رخ داده بود، مأموران پلیس راه به همراه عوامل امدادی به محل حادثه رفتند.

وی اضافه کرد: با بررسی مأموران پلیس راه مشخص شد که یک‌دستگاه اتوبوس مسافربری با ۲۶ ۲۶ مسافر از استان مازندران عازم کرمانشاه بوده که به خاطر عدم توانایی راننده در کنترل خودرو از مسیر خود خارج می‌شود که در نهایت ۱۵ نفر هم مصدوم شدند.

رئیس پلیس راه استان با اشاره به اینکه بلافاصله مصدومان توسط عوامل امدادی جهت مداوا به مراکز درمانی منتقل شدند، گفت: ۱۲ نفر از مصدومان به صورت سرپایی مداوا و از بیمارستان مرخص شده و ۳ نفر نهم بستری شده‌اند.

ذاکری‌منش ادامه داد: دلیل رقم خوردن این حادثه ناتوانی راننده در کنترل اتوبوس بوده و به همین خاطر به رانندگان وسایل نقلیه سنگین و نیمه‌سنگین به ویژه اتوبوس‌های مسافربری توصیه می‌کنیم که پیش از حرکت از نظر فنی اتوبوس را به طور کامل بررسی کرده و در محورهای مواصلاتی با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا