اخبار استان ها

۱۸ کیلومتر از راه‌های استان بوشهر روشن شد

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران، عبدالکریم اخترشناس اظهار کرد: سامانه‌های روشنایی در ایجاد دید مناسب و افزایش ایمنی کاربران جاده‌ای بسیار مؤثر است و این مهم در اولویت این اداره کل است.

وی با اشاره به اجرای روشنایی ۱۸ کیلومتر از راه‌های استان در سال جاری، افزود: طی سال جاری خط‌کشی ۴۰۰۰ کیلومتر از محورهای برون‌شهری استان اجرا شد که به افزایش ایمنی راه‌ها، هدایت وسایل نقلیه، آگاهی دادن به کاربران راه به‌ویژه در شب و کاهش تصادفات و سوانح رانندگی منجر می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان بوشهر خاطرنشان کرد: اجرای پنج کیلومتر نیوجرسی (حفاظ بتنی)، تعمیرات و بازسازی ۲۰۰ کیلومتر حفاظ فلزی، احداث روشنایی در ۹ نقطه حادثه‌خیز استان و نصب ۲۰۰۰ تابلوی اخطاری، انتظامی و بازسازی و نصب ۱۵۰۰ مترمربع تابلوهای اطلاعاتی از دیگر اقدامات در زمینه ارتقای ایمنی راه‌های استان بوده است.

اخترشناس اضافه کرد: راهداران خستگی‌ناپذیر استان با اقداماتی از جمله پاکسازی حریم راه‌ها، نظافت جاده‌ها، تعمیر و نگهداری رویه جاده، تعمیرات و نصب علائم هشدار دهنده مسیرها به طور مستمر از راه‌های ارتباطی بوشهر نگهداری کرده‌اند.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا