اخبار استان ها

۲۰ مرکز اوقات فراغت آماده پذیرش کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمدی هستند

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از کهگیلویه و بویراحمد، سلیمان شهبازی، عصر امروز_ سه‌شنبه، هشتم خرداد _ در جمع خبرنگاران با اشاره به فرا رسیدن فصل تابستان و آغاز اوقات فراغت کودکان و نوجوانان اظهار کرد: در استان ۲۰ مرکز ثابت و سیار وجود دارد که قرار است در این مراکز برنامه‌های اوقات فراغت برگزار شود.

وی محورهای برنامه‌های اوقات فراغت کودکان و نوجوانان را در بخش‌های تربیتی، تفریحی و مهارتی عنوان کرد و افزود: این برنامه‌ها با موضوعات شهادت، ایثار و خدمت برای کودکان و نوجوانان تدارک دیده شده‌است.

مدیرکل کانون پرورش کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کانون به سمتی می‌رود که همه برنامه‌های فرهنگی در استان پیوست کودک و نوجوان داشته باشند.

شهبازی تصریح کرد: امسال در مناطق کم برخوردار برای اولین بار اردوهای جهادی با محوریت کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد و هر جا لازم باشد کانون در کنار خانواده‌ها است.

وی با اشاره به برنامه‌های کانون برای جامعه عشایری خاطرنشان کرد: در استان کهگیلویه و بویراحمد بیش از ۳۵۰۰ دانش‌آموز عشایری داریم که برای آن‌ها برنامه‌های فرهنگی و هنری و ادبی پیش‌بینی شده و کانون در سیاه چادرهای عشایر در کنار فرزندان عشایر است.

مدیرکل کانون پرورش کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد مهم‌ترین این برنامه‌ها را در حوزه‌های مهارت زندگی، سبک زندگی، قصه گویی و داستان سرایی، سفالگری، فن بیان و سایر برنامه‌ها عنوان کرد و گفت: ثبت‌نام اوقات فراغت آغاز شده و خانواده‌های می‌توانند بعد از پایان امتحانات، کودکان و نوجوانان خود را برای یادگیری به این مراکز راهی کنند.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا