اخبار استان ها

۲۵۰۰ نانوایی در گلستان آماده جمع آوری زکات است

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران از استان گلستان، عیسی بابایی عصر امروز _یکشنبه نوزدهم فروردین_ در نشست خبری با اصحاب رسانه از جمع‌ آوری مبلغ ۳۵ میلیارد تومان زکات فطریه در گلستان خبر داد و اظهار کرد: پیش بینی می‌شود امسال بیش از ۴۵ میلیارد تومان در شهرها و روستاهای گلستان جمع‌ آوری شود.

وی با اشاره به اینکه در عید فطر امسال ۱۷۰۰ پایگاه در روستاها و شهرهای گلستان آماده جمع‌آوری زکات هستند، افزود: در استان گلستان ۲۵۰۰ نانوایی آماده دریافت جمع‌آوری زکات فطریه و اجرای پویش نذر نان است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گلستان با اشاره به اینکه این پایگاه به مدت ۳ روز در استان فعال هستند، گفت: مردم طی روزهای ۲۲، ۲۳ و ۲۴ فروردین می‌توانند به پایگاه‌های مستقر در میادین سطح شهر مراجعه و زکات خود را پرداخت کنند.

وی یادآور شد: در استان گلستان ۹۰۰ روستا از وجود شورای زکات برخوردار هستند که در این زمینه فعالیت می‌کنند.

بابایی از اجرای طرحی با عنوان هم مسیر بهشتیان در بین دانش آموزان گلستانی خبر داد و افزود: طی هماهنگی که با آموزش و پرورش استان داشتیم ۲۰ هزار پاکت برای دانش آموزان گلستانی تهیه شد تا با همکاری خانواده‌های خود زکات فطریه را جمع‌آوری و تحویل کمیته امداد دهند از بین این تعداد دانش‌آموز ۱۴ نفر به قید قرعه در روز معلم جوایزی را دریافت خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: افراد می‌توانند علاوه بر مراجعه به پایگاه‌های شهر و روستاها و یا نانوایی‌ها از طریق کد دستوری #۱۷۰*۸۸۷۷* زکات خود را پرداخت کنند.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا