اخبار استان ها

۲ کلاهبردار سابقه‌دار در هرمزگان دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از هرمزگان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی اکبر جاویدان اظهار کرد: در پی مراجعه و اعلام شکایت تعدادی از شهروندان به پلیس آگاهی مبنی بر کلاهبرداری از آنان توسط دو نفر و متواری شدن متهمان، پیگیری موضوع ویژه در دستورکار قرار گرفت.

وی ادامه داد: با بررسی‌های انجام شده توسط کارآگاهان پلیس آگاهی هرمزگان، مشخص شد دو متهم با ترفند متقلبانه و تبلیغ واهی با دایر کردن پارکینگ خودروهای تصادفی، در فرصت مناسب با طرح و نقشه قبلی و معرفی خود به عنوان مالک خودروها اقدام به فروش آن‌ها می‌کردند و زمانی که مالک خودروها مراجعه می‌کردند با تهدید و ارعاب متهمان مواجه می‌شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان اظهار کرد: با اقدامات گسترده فنی و اطلاعاتی و تلاش شبانه‌روزی کاراگاهان پلیس آگاهی، متهمان که دارای سابقه متعدد سرقت، آدم‌ربایی، شرارت و سرقت مسلحانه بودند، شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در مخفیگاه شأن دستگیر شدند.

وی خاطرنشان کرد: متهمان در بازجویی‌های فنی ضمن اعتراف به جرم ارتکابی و تقبل پرداخت تمام خسارات مالباختگان، با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شدند

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا