اخبار استان ها

۳۱ متهم متواری طی یک روز در بندرانزلی بازداشت شدند

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از گیلان، امیر وهاب‌زاده امروز_یکشنبه دهم تیر_ اظهار کرد: به منظور ارتقا امنیت اجتماعی در سطح شهرستان بندرانزلی، طرح یک روزه دستگیری متهمان تحت تعقیب و متواری اجرا شد.

وی با بیان اینکه مأموران انتظامی با اقدامات انجام شده و به‌کارگیری تمامی امکانات، ۳۱ نفر از متهمان تحت تعقیب و متواری را شناسایی و دستگیر کردند، افزود: این افراد پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی خاطرنشان کرد: پلیس در راستای اجرای قانون و ارتقا نظم و امنیت جامعه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

دستگیری چهار سارق سابقه دار در بندرانزلی

وهاب‌زاده با بیان اینکه در پی گزارش چند فقره سرقت به روش کش‌روزنی از فروشگاه‌های سطح شهرستان بندرانزلی، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، تصریح کرد: مأموران انتظامی با بررسی شیوه وقوع سرقت‌ها و اشرافیت اطلاعاتی، چهار سارق سابقه‌دار را در این زمینه شناسایی و آن‌ها را در عملیات‌های جداگانه دستگیر کردند.

وی افزود: سارقان به پنج فقره کش‌روزنی اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی بندرانزلی با تاکید بر اینکه اینکه بالا بردن ضریب ایمنی فروشگاه‌ها با نصب تجهیزات نظارت تصویری تا حد زیادی بازدارنده خواهد بود از شهروندان خواست در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا