اخبار استان ها

۴۰۰ کیلومتر از راه‌های استان قزوین آسفالت و بهسازی می‌شود

جواد حق‌لطفی در گفتگویی در قزوین با اشاره به وضعیت آسفالت محورهای مواصلاتی استان قزوین در سال‌های گذشته، اظهار کرد: با توجه به تخصیص ۷۰۰ میلیارد تومان بودجه از سوی سازمان راهداری ۴۰۰ کیلومتر راه‌های استان قزوین آسفالت و بهسازی می‌شود.

وی با بیان اینکه آسفالت و بهسازی ۴۰۰ کیلومتر راه‌های اصلی و شریانی قزوین در قالب چهار پروژه صورت می‌گیرد، افزود: با توجه به اعتبارات و مجوزهای اخذشده از ستاد مرکزی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای فرآیند برگزاری مناقصه و تعیین پیمانکار جهت اجرای این چهار پروژه به زودی انجام می‌شود.

دبیر کمیسیون ایمنی حمل‌ونقل و راه‌های استان قزوین با بیان اینکه ۱۵۰ کیلومتر ایجاد روکش آسفالت در محورهای اصلی و شریانی خواهیم داشت، خاطرنشان کرد: همچنین ۲۵۰ کیلومتر از جاده‌های استان قزوین هم لکه‌گیری و درزگیری می‌شود.

حق‌لطفی با اشاره به وضعیت طرح‌های در حال اجرای استان قزوین در حوزه راهداری گفت: محور قدیم قزوین-رشت حدفاصل نظام‌آباد تا محمودآباد، محور قدیم قزوین-آبیک محدوده پلیس‌راه و سه‌راه شهر صنعتی، محور بوئین‌زهرا-اشتهارد، آزادراه قزوین-رشت و محور دانسفهان-سه راه رحیم‌آباد از جمله طرح‌های در حال اجرای این حوزه است.

وی ارزش طرح‌های در حال اجرای یادشده را حدود ۱,۰۰۰ میلیارد تومان دانست و افزود: جمعیت تیم‌های اجرایی راهداری استان قزوین برای اجرای عملیات آسفالت، مرمت و بهسازی ۳۰ درصد از سال گذشته بیشتر شده است.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا