اخبار استان ها

۴ پروژه راهداری گیلان در فومن افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از گیلان، عصر امروز _چهارشنبه بیستم تیر_ چهار پروژه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان با حضور اسدالله عباسی استاندار گیلان، سیدکریم معصومی نماینده مردم شهرستان‌های فومن و شفت و جمعی از مسؤولان، به صورت تجمیعی با اعتباری بالغ بر ۶۴ میلیارد تومان در روستای کلفت شهرستان فومن به بهره‌برداری رسید.

استاندار گیلان در مراسم افتتاح چهار پروژه تجمیعی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در روستای کَلفَت شهرستان فومن اظهار کرد: روستای کَلفَت شهدای بسیاری را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است و امروز باید قدردان جانفشانی این مردم ولایتمدار باشیم.

وی افتتاح پل کَلفَت را یکی از آرزوهای مردم منطقه دانست و افزود: پل کَلفَت به عنوان یادگار شهید جمهور بهره‌برداری رسیده بود ولی مراسم افتتاح را به سفر شهید جمهور به گیلان موکول کرده بودیم ولی آن اتفاق ناگوار ما را از نعمت حضور شهید رئیسی به گیلان محروم کرد.

استاندار گیلان با بیان اینکه مسؤولان در این استان برای تکمیل پروژه‌های عمرانی به طور جهادی تلاش کردند، خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم صادق الوعده بوده و به تمامی وعده‌های خود در گیلان در حوزه‌های مختلف عمل کرده و به زودی مشکل آب و برق منطقه کلفت نیز برطرف می‌شود.

به گزارش سرمایه گستران این چهار پروژه شامل پل شفیع‌محله به طول ۲۰ متر، عرض هفت متر، ارتفاع چهار و نیم متر، تعداد دهنه یک عدد و با اعتبار ۱۱ میلیارد تومان، پل مودگان به طول هشت متر، ارتفاع پنج متر، عرض هفت و نیم متر، تعداد دهنه یک عدد و با اعتبار پنج میلیارد تومان، پل سید سرا به طول ۹ متر، ارتفاع شش متر، عرض پل هفت و نیم متر، ارتفاع پل شش متر، دهنه یک عدد و با اعتبار هشت میلیارد تومان و پل کلفت به طول ۶۰ متر، عرض هشت متر، ارتفاع ۹ متر، تعداد دهنه یک عدد و با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا