اخبار استان ها

۶۶ درصد اعتبارات تبصره ۱۸ در خراسان جنوبی پرداخت شد

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از خراسان جنوبی؛ مهدی جعفری امروز یک شنبه -۲۷ خرداد- در کارگروه تبصره ۱۸، اظهار کرد: اعتبارات جذب شده از محل تبصره ۱۸ قبل از اردیبهشت ماه امسال ۴۸ درصد بوده که تاکنون به ۶۵ درصد رسیده است.

وی از رشد ۱۵ درصدی پرداخت تبصره ۱۸ در استان طی یک ماه اخیر خبر داد و گفت: این عدد قابل توجه است چرا که در جلسات قبل تنها دو درصد رشد داشته ایم اما تاکنون ۱۵ درصد و در این جلسه هم ۵ درصد رشد جذب اعتبارات تبصره ۱۸ را داشته ایم.

معاون اقتصادی استانداری خراسان جنوبی تصریح کرد: از ۴۵ درصد به حدود ۶۵ درصد پرداخت اعتبارات تبصره ۱۸ رسیده ایم که با عددهایی که در این جلسه اعلام شد به ۶۶ درصد می رسیم.

وی افزود: تاکنون جهاد کشاورزی ۹۱ درصد، صنعت و معدن و تجارت ۵۲ درصد، میراث فرهنگی ۴۸ درصد، تعاون، کار و رفاه اجتماعی ۷۳ درصد، ارتباطات و فناوری ارتباطات ۱۰۴ درصد، کمیته امداد ۷۳ درصد، بهزیستی ۱۰۰ درصد، راهداری و حمل و نقل ۸۵ درصد، راه و شهرسازی ۱۱ درصد و بنیاد برکت ۸۵ درصد اعتبارات تبصره ۱۸ را جذب و در راستای کارآفرینی، تولید و اشتغال پرداخت کرده اند.

جعفری ادامه داد: دستگاه های اجرایی طبق ابلاغیه جدید تنها تا ۱۵ تیرماه برای جذب اعتبارات تبصره ۱۸ و تا ۳۱ خرداد هم برای جذب اعتبارات جزء سه تبصره ۲ قانون بودجه ۱۴۰۳ مهلت دارند، لذا باید در این مدت محدود مدیران تلاش خود را به کار گیرند تا اعتبارات برگشت نخورد.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا