اخبار استان ها

۷۵ درصد فضای سبز سیرجان برای استقرار مسافران

حسن خدامی‌پور در گفتگویی با اشاره به ظرفیت‌های سیرجان در حوزه رسانه، فرهنگ، ورزش، صنعت و معدن، حمل‌ونقل و تجارت اظهار کرد: سیرجان شهری جهانی است که ظرفیت‌ها و توانمندی‌های قابل توجهی در کنار هم دارد و می‌تواند سرمایه‌گذاران زیادی را جذب کند.

وی از برپایی نمایشگاه صنایع دستی و سوغات سیرجان خبر داد و افزود: برگزاری نمایشگاه‌های مختلف می‌تواند تأثیر بسزایی در معرفی سیرجان و جذب سرمایه‌گذار برای شهرداری داشته باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر سیرجان ادامه داد: به عنوان نمونه وجود بالغ بر هشت هزار کامیون و تریلر در سیرجان از ارزش و اهمیت بالایی برخوردار است و می‌تواند ظرفیت بزرگی برای سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مرتبط حمل‌ونقل باشد.

خدامی‌پور افزود: در مجموع معرفی سیرجان و ظرفیت‌های بی‌بدیل و گسترده آن می‌تواند اتفاقات خوبی را برای پیشرفت و توسعه شهری سیرجان رقم بزند.

وی گفت: شهرداری سیرجان در حوزه سیما، منظر و فضای سبز شهری ۷۵ درصد از فضای سبزی که امکان بهره‌برداری نداشت را در اختیار مسافران و شهروندان قرار داده است که نمونه بارز آن را می‌توان به فضای سبز حاشیه بلوار شهید زندی نیا، توسعه باغ ایرانی، راه‌اندازی چند گذر بنام گذر گلیم، گذر خانواده، گذر شهروند و گذر غذا اشاره کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر سیرجان گفت: در موضوع جمع‌آوری پسماندها و تنظیف معابر شهری نیز اقدامات قابل توجهی انجام شده است.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا