اخبار استان ها

۷۸۰ صندلی به ظرفیت مسیر کرمان به تهران افزوده شد

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از کرمان، علی جزینی‌زاده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به گلایه‌های مردمی به دلیل وجود نداشتن ظرفیت و کمبود بلیت هواپیما در فرودگاه بین‌المللی کرمان، با هماهنگی به عمل آمده نخستین پرواز شرکت هواپیمایی تابان امروز شانزدهم مهر در کرمان به زمین نشست.

وی با بیان اینکه با ورود شرکت هواپیمایی تابان، به طور متوسط تعداد ۷۸۰ صندلی در هفته به مسیر تهران_ کرمان_ تهران اضافه می‌شود، افزود: پروازهای شرکت هواپیمایی تابان به صورت برنامه‌ای هر روز هفته به جز یکشنبه‌ها و پنجشنبه‌ها ساعت ۱۶:۴۳ دقیقه از تهران به کرمان و ساعت ۱۷:۰۵ دقیقه از کرمان به تهران انجام می‌شود.

به گزارش سرمایه گستران، پیش از این روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های استان کرمان در اطلاعیه‌ای با اعلام برقراری پروازهای دبی کرمان، از استقبال همشهریان از این پروازها خبر داد و بیان کرد: پروازهای کرمان به دبی از نوزدهم شهریور سال‌جاری آغاز و همچنان بدون وقفه فعال است و روزهای دوشنبه و جمعه ساعت ۱۳:۵۵ دقیقه از دبی و ساعت ۱۴:۵۵ از فرودگاه کرمان به دبی و بی وقفه انجام می‌شود.

در این اطلاعیه آمده است: «علاوه بر انجام پروازها، برای تسهیل در مسافرت‌های هوایی، در تلاش هستیم دو شرکت هواپیمایی داخلی جدید به تهران را نیز در استان داشته باشیم».

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا