شهر و جامعهعناوین اخبار

بقاع متبرکه استان اصفهان میزبان نماز با شکوه عید سعید فطر خواهند بود

به گزارش  پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین حسن امیری اظهار داشت: با تدابیری که اندیشیده شده است و فراهم شدن اقدامات لازم ۹۴ بقعه متبرکه استان اصفهان با برپایی نماز با شکوه عید سعید فطر میزبان میهمانان ضیافت الهی هستند.

وی در ادامه تصریح کرد: همچنین ۱۷۲ بقعه متبرکه سراسر استان اصفهان در شب های پرفیض و برکت قدر با اجرای ویژه برنامه های میزبان مردم مومن و ولایتمدار استان بودند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ادامه افزود: در لیالی قدر نیز ۶ محفل نورانی انس با قرآن کریم با حضور فتحی عبدالرحمن استاد و قاری بین المللی قرآن کریم مصری و احمدی وفا از قاریان بین المللی کشور در جوار امامزادگان واجب التعظیم استان برپا شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن امیری در ادامه بیان کرد: همچنین در راستای اجرای طرح ضیافت الهی در طول ایام ماه مبارک رمضان سفره کریمانه امامزادگان عظیم الشان گسترده بود و در جهت پیروی از منویات مقام معظم رهبری(دامت برکات) این سفره های افطاری بسیار ساده میزبان روزه داران بودند که محل تامین هزینه های بسیاری از این ضیافت های الهی اجرای امینانه منطبق با نیات واقفین نیک اندیش بوده است.

وی ادامه داد: امسال طرح ضیافت الهی در جوارحرم مطهر ۱۹۷ بقعه متبرکه اجرا شد که بقاع متبرکه با برپایی ویژه برنامه هایی میزبان زائران و مجاوران بودند که ۳۹ خیمه معرفت نیز در جوار این بقاع متبرکه برپا و به زائران خدمات مختلف فرهنگی و مذهبی ارائه کردند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ادامه گفت: در راستای ترویج زندگی به سبک اسلامی نیز سلسله مباحث نمایشگاهی با عنوان آشتی با خدا در جوار امامزادگان عظیم الشان به نمایش عموم گذاشته شد.

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا