اخبار استان ها

افزایش ۵ درصدی مصرف بنزین استان قزوین در نوروز ۱۴۰۳

‌عبدالرضا انتظاری در گفت‌وگو با خبرنگار سرمایه گستران در قزوین از افزایش پنج درصدی مصرف بنزین طی هفت روز نخست سال ۱۴۰۳ در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: در طول سال به ویژه در ایام تعطیلات نوروز محورهای مواصلاتی استان قزوین در مسیر تردد خودروهای بسیار زیادی است.

وی اضافه کرد: همچنین با توجه به وجود جاذبه‌های تاریخی و طبیعی، استان قزوین به عنوان مقصد گردشگری به شمار می‌آید و از همین‌رو سوخت‌رسانی مطلوب بنزین و گازوئیل (نفت‌گاز) از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قزوین با یادآوری اینکه مصرف بنزین در استان افزایش پنج درصدی داشته است، گفت: به خاطر همین همچنان از هم‌وطنان گرامی تقاضا داریم تا ضمن مدیریت مصرف سوخت به توصیه‌های صرفه‌ جویی در مصرف بنزین که از سوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منتشر می‌شود، توجه ویژه داشته باشند.

انتظاری ادامه داد: همچنین در راستای اجرای طرح نظارت بر سوخت‌رسانی نوروزی تیم نظارتی متشکل از مسئول کنترل نظارت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قزوین، مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی استان و کارشناس میراث فرهنگی و گردشگری استان قزوین از مجتمع‌های خدماتی رفاهی آزادراه تهران-قزوین بازدید به عمل آوردند.

وی همچنین از اجرای طرح نظارت بر سوخت‌رسانی در نوروز هم خبر داد و گفت: در طرح نظارت بر سوخت‌رسانی نوروزی علاوه بر بازدید از امکانات خدماتی رفاهی مجتمع‌ها از جمله نمازخانه‌ها، سرویس‌های بهداشتی و نظافت عمومی مجتمع، فرآیند عرضه بنزین و گازوئیل و گاز طبیعی فشرده هم مورد پایش قرار گرفت.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان قزوین افزود: مواردی همچون تأیید نشدن فروش هرنوع مکمل‌های افزودنی در جایگاه عرضه سوخت، پرداخت نکردن هرگونه وجه اضافی در صورت دریافت سوخت با کارت آزاد جایگاه و سامانه ۰۹۶۲۷ مرکز پاسخگویی و پیگیری شکایات مردمی مورد بازدید تیم نظارتی قرار گرفت.

انتظاری ادامه داد: در حال حاضر ۹۷ باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی مایع و ۵۹ باب جایگاه عرضه گاز طبیعی فشرده در استان قزوین با آمادگی کامل در حال توزیع سوخت مورد نیاز هم‌وطنان گرامی هستند.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا