اخبار استان ها

شعار جهش تولید با مشارکت مردم، اولویت مسئولان قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از اصفهان، حجت‌الاسلام سیدسعید حسینی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی در جمع نمازگذاران کاشانی در مصلی بقیه‌الله‌الاعظم اظهار کرد: فرامین رهبر معظم انقلاب در جهش تولید و اشتغال راهبرد اصلی سیاست‌های اقتصادی کشور را تعیین می‌کند و مردم و مسئولان باید هم و غمشان را بر این دو موضوع بگذارند.

وی افزود: باید نام‌گذاری امسال توسط رهبر معظم انقلاب را تنها به عنوان یک شعار نگاه نکنیم بلکه به عنوان یک فرمان در اولویت فعالیت‌های خود قرار دهیم.

امام جمعه منطقه کاشان از مسئولان بخش‌های مختلف و از جمله اقتصادی خواست با آسیب شناسی دقیق و رفع موانع تولید و سرمایه‌گذاری برای تحقق شعار سال بکوشند و از ظرفیت مردم برای رونق اقتصادی بیشتر بهره بگیرند.

حسینی با اشاره به تلاش دشمنان برای ایجاد نفاق یاس بدبینی در کشور گفت: نقطه مقابل این تهدیدات امیدآفرینی، اتحاد و همدلی در کشور است که باید سرلوحه گفتار و کردار مردم مسئولان و همه گروه‌های سیاسی و احزاب قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان به مناسبت فرارسیدن شب نوزدهم ماه مبارک رمضان، زمان ضربت خوردن امیر مؤمنان حضرت علی (ع) گفت: آن حضرت، اسوه تقوا و قرآن ناطق است که با شهادتش، پایه‌های هدایت فروریخت و امروز باید همه مردم از آموزه‌های خطبه‌ها و سیره مولای متقیان در زندگی خود استفاده کنند.

امام جمعه کاشان در آستانه ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی گفت: مردم با رأی ۹۸و دو دهم درصدی به جمهوری اسلامی، آن را تأیید کردند چراکه این نظام، آزادی استقلال و وحدت را سرلوحه خود قرار داد تا آنجا که امام خمینی (ره) این روز را عید اعلام کردند.

وی همچنین با اشاره به گذشت شش ماه از آغاز طوفان الاقصی گفت: ششمین ماه طوفان الاقصی است، این طوفان در طول تاریخ ۷۶ ساله رژیم صهیونیستی بی‌سابقه است، طی ۷۶ سال گذشته دائم از پیروزی خود صحبت می‌کردند، اما در این شش ماه همه تلاش آنها این بوده که بگویند ما شکست نخورده‌ایم، در حالی که قطعاً شکست خورده‌اند.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا