شهر و جامعهعناوین اخبار

مدیران شهری اصفهان با خبرنگاران رسانه‌های مختلف شهر دیدار کردند

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از  اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، با آغاز دوره جدید مدیریت شهری اصفهان از یک سال پیش، ارتباط و تعامل بخش‌های مختلف مدیریت شهری با رسانه‌ها روز به روز افزایش یافت و اقدامات زیادی در این زمینه صورت گرفت، اقداماتی که بیشتر آنها در سطح ملی به خوبی انجام شد و در معرفی جاذبه‌های تاریخی و توریستی جدید اصفهان و همچنین معرفی فرهنگ نصف جهان بسیار موثر بود.

حضور مدیران شبکه‌های مختلف تلویزیونی کشور به همراه معاون سیمای جمهوری اسلامی در اصفهان که برای نخستین بار در کشور اتفاق افتاد، یکی از این اقدامات مهم بود که بازخورد بسیار مثبتی به همراه داشت و سبب شد برنامه‌های زیادی از صداوسیمای کشور با موضوع اصفهان به روی آنتن شبکه‌های مختلف تلویزیونی برود.

همچنین در تازه‌ترین اقدام رسانه‌ای شهرداری اصفهان، مدیران و سردبیران بیش از ۳۵۰ رسانه محلی کشور به همت روابط عمومی شهرداری در اصفهان گرد هم آمدند و شهرداری میزبان سومین همایش بزرگ اتحادیه مطبوعات محلی استان‌های سراسر کشور بود.

این فعالیت‌های رسانه‌ای تنها محدود به مدیریت مرکزی شهرداری اصفهان نشده و مدیران، معاونان و روسای بخش‌های مختلف شهرداری نیز به اهمیت رسانه‌ها در دنیای کنونی واقفند و به همین منظور امسال نیز مانند سال گذشته همزمان با روز خبرنگار با حضور در دفتر رسانه‌های مختلف اصفهان، به پاس یک سال فعالیت و تلاش مستمر این رسانه‌ها و پوشش اخبار شهرداری به عنوان یار بیست و سه مدیریت شهری، از فداکاری‌ها و تلاش‌های این قشر سخت‌کوش با عناوین مختلف قدردانی و بر ضرورت حضور خبرنگاران به عنوان رکن چهارم دموکراسی در دنیا تاکید کردند.

شهردار اصفهان، معاونان شهرداری و مدیران مناطق مختلف شهرداری اصفهان در روز خبرنگار به صورت جداگانه با حضور در دفاتر روزنامه‌های محلی و سراسری، خبرگزاری‌ها و نشریات استان اصفهان با خبرنگاران، مدیران مسئول و سرپرستان این رسانه‌ها دیدار کردند.

شهردار اصفهان روز خبرنگار امسال را متفاوت از سایر روزهایش آغاز کرد، دکتر مهدی جمالی‌نژاد در مراسمی با عنوان «همنشینی تیترها» در میان خبرنگاران خبرگزاری ایمنا، روزنامه اصفهان زیبا و کارکنان اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری حاضر شد. صرف صبحانه با خبرنگاران و شنیدن خواسته‌های آنان و تقدیر از تیم رسانه‌ای شهرداری اصفهان  توسط دکتر مهدی جمالی‌نژاد آغازی بود برای روزی متفاوت برای مدیران شهری اصفهان.

بازدید شهردار اصفهان از ایسنا

 مهدی جمالی‌نژاد به مناسبت روز خبرنگار و سالگرد تاسیس جهاد دانشگاهی از خبرگزاری دانشجویان ایران منطقه اصفهان بازدید کرد.

وی با استقبال از نقطه نظرات و پیشنهادات خبرنگاران و سرپرست این خبرگزاری بر نقش رسانه‌ها در توسعه و ارتقای مدیریت شهری تاکید کرد.

بازدید معاون خدمات شهری از روزنامه اصفهان امروز

احمدرضا مصور معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان هم با حضور در روزنامه اصفهان امروز بر نقش رسانه در آرامش‌بخشی به شهر تاکید و از تلاش‌های صورت گرفته در روزنامه اصفهان امروز برای انعکاس مطلوب خدمات شهرداری اصفهان به مردم تقدیر کرد.

وی ابراز امیدواری کرد تا معاونت خدمات شهری از ظرفیت گروه نشریات اصفهان امروز برای اطلاع‌رسانی و پوشش خدمات شهری استفاده کند.

بازدید معاون حمل و نقل و ترافیک از روزنامه کیهان

علیرضا صلواتی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان نیز با حضور در دفتر سرپرستی روزنامه کیهان در استان اصفهان با سرپرست این روزنامه در اصفهان دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی ضمن تبریک روز خبرنگار با اشاره به پویش مردمی ترافیک و آغاز طرح سه‌شنبه‌های بدون خودرو در خیابان چهارباغ گفت: اصلی‌ترین بال پویش مردمی فرهنگ ترافیک را رسانه‌ها بر عهده دارند و جای بسی تشکر و قدردانی دارد که رسانه‌های شهر اصفهان به خوبی از عهده این مسئولیت عظیم برآمدند.

بازدید معاون برنامه‌ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات شهرداری از ایرنا

محمود محمدی معاون برنامه‌ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات شهرداری اصفهان هم در دیدار با رئیس و کارکنان خبرگزاری جمهوری اسلامی در استان اصفهان اظهار کرد: نقش رسانه‌ها در تحقق فرآیند استفاده از علوم برای افزایش ثروت و رفاه اجتماعی بسیار حائز اهمیت است و رسانه‌ها همگام با مراکز تولید علم، نقش مهمی در انعکاس دستاوردهای علمی، پیشرفت علوم و استفاده از فناوری‌های نوین دارند.

وی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت رسانه‌ها در عرصه تحقیق و پژوهش مورد غفلت قرار گرفته است.

دیدار شهردار منطقه ۶ شهرداری اصفهان از روزنامه جام جم

منصور نجفی شهردار منطقه ۶ شهرداری اصفهان نیز در حاشیه بازدید از تحریریه روزنامه جام‌جم استان اصفهانگفت: حوزه خبر و خبرنگاری آیینه دوسویه بوده که در یک سو نظام حاکمیتی و دستگاه اجرایی و از سوی دیگر مردم جامعه وجود دارند.

وی با بیان اینکه حوزه خبر و خبرنگاری نقش مفصل را بین نظام حاکمیتی و مردم بازی می‌کند، افزود: رسانه‌ها باید برای افزایش سطح آگاهی مردم تلاش کنند و ارتباط دوسویه بین نظام حاکمیتی و مردم را به وجود آورند.

دیدار مدیر منطقه ۳ اصفهان با خبرنگاران روزنامه ایران

حسین کارگر شهردار منطقه سه اصفهان نیز به مناسبت روزخبرنگار از دفتر سرپرستی روزنامه ایران در اصفهان بازدید کردو ضمن تبریک این روز گفت: رسانه‌ها و خبرنگاران پل ارتباطی مسئولان و مردم هستند و می‌توانند در این باره نقش مهمی ایفا کنند.

وی ادامه داد: خبرنگارانبا بیانمسائلو مشکلات شهروندان درصدد پاسخگویی از  مسئولان بر می‌آیند، این سبب ایجاد رابطه دوطرفه‌ای بین سازمان‌ها و شهروندان می‌شود. به طور مثال بسیاری از شهروندان خواهان این هستند که بدانند عوارض و مالیاتی که می‌پردازند، صرف چه کارهایی می‌شود که اطلاع‌رسانی این مهم از طریق رسانه‌ها انجام می‌گیرد.

بازدید مدیر منطقه ۱۴ از روزنامه زاینده‌رود

علی شمسی مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان نیز با حضور در تحریریه روزنامه زاینده‌رود روز خبرنگار را به خبرنگاران این روزنامه تبریک گفت و از نزدیک در جریان فعالیت‌های این رسانه قرار گرفت.

بازدید مدیر منطقه ۵ از روزنامه جمهوری اسلامی

حمیدرضا فرهنگ مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان هم به مناسبت روز خبرنگار از روزنامه جمهوری اسلامی بازدید کرد.

وی در این دیدار فعالیت در رسانه را حساس و مهم خواند و گفت: به واسطه فعالیت رسانه‌ها مردم در جریان خدمات مختلفی که به آنان ارائه می‌شود، قرار می‌گیرند و از این جهت فعالیت رسانه‌ها مهم و امید آفرین است.

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان در این دیدار از تلاش‌های سرپرست روزنامه جمهوری اسلامی در استان و همکاران وی تقدیر کرد.

دیدار مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با خبرنگاران روزنامه نسل فردا

عبدالرسول امامی مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با حضور در دفتر روزنامه نسل فردا و دیدار به مدیر مسئول این روزنامه با روند کار در این رسانه آشنا شد و روز خبرنگار را به خبرنگاران نسل فردا تبریک گفت.

وی در ادامه شهرداری منطقه ۱۰ و پروژه‌های شاخص و در حال اجرا و اقدامات صورت گرفته منطقه در سال ۱۳۹۵ را تشریح کرد و ادامه داد: پروژه شهرک سلامت به عنوان شاخص‌ترین پروژه مشارکتی شهرداری در این منطقه وجود دارد.مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از اعلام آمادگی جهت ساماندهی ورودی شهر از سمت بزرگراه فرودگاه خبر داد.

بازدید مدیر منطقه ۳شهرداری اصفهان از روزنامه ایران

حسین کارگر مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان در روز خبرنگار از دفتر روزنامه ایران بازدید و با سرپرست این روزنامه گفت‌و‌گو کرد.

ویبه مشکلات، حساسیت‌ها و محدودیت‌های فعالیت این نهاد در بافت‌های میراثی اشاره کرد.

مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان در بخش دیگری از صحبت‌های خود از مساحت بافت فرسوده این منطقه به عنوان یک فرصت برای انبوه‌سازان و پیمانکاران یاد کرد و گفت: از انبوه‌سازان، مسکن‌سازان و پیشگامان ساخت‌و‌ساز دعوت می‌کنیم در عرصه ساخت‌وساز در منطقه ورود پیدا کنند و شهرداری این قول را می‌دهد که با ۵۰ درصد تخفیف امکانات قانونی بافت فرسوده را در اختیارشان قرار داده و مساعدت لازم، بدون بروکراسی اداری را با آنها داشته باشد.

بازدید مدیر سازمان میادین شهرداری اصفهان از روزنامه همشهری و روزنامه صنعت عصر اصفهان

اصغر کشاورز مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان نیز در۱۷ مرداد به دیدار خبرنگاران و سرپرست روزنامه همشهری در اصفهان رفت.

وی این رسانه را عضوی از بدنه شهرداری خواند و با یک خدا قوت از تلاش خبرنگارانی که تاکنون اطلاع‌رسانی‌های لازم را جهت انعکاس اخبار این سازمان و کل بدنه شهرداری داشته‌اند، سپاسگذاری کرد.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان تاکید کرد: روزنامه همشهری طی این سال‌ها به عنوان یکی از مردمی‌ترین روزنامه‌ها نه تنها ارتباط خوبی را با شهروندان بلکه با شهرداری نیز داشته است، به همین دلیل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری خوشحال می‌شود که انتقادات و پیشنهادات مردم را از زبان اهالی قلم در  این روزنامه جویا شود.

وی همچنین در ادامه از روزنامه صنعت عصر اصفهان بازدید کرد و روز خبرنگار را به فعالان این روزنامه تبریک گفت.

کشاورز در این جلسه به ضرورت اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی از طریق رسانه‌ها اشاره و  اظهار کرد: در راستای منویات مقام معظم رهبری و حمایت از تولید داخل برنامه‌های مختلفی در این سازمان تدارک دیده شده که برای اطلاع‌رسانی و افزایش مشارکت مردم در این طرح نیازمند کمک رسانه‌ها هستیم.

بازدید مدیر سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شهرداری اصفهان از روزنامه‌های تفاهم، هدف، آسیا، نوآوران، ایران‌نیوز

سید مرتضی حسام‌نژاد به مناسبت ۱۷ مرداد از سرپرستی روزنامه‌های تفاهم، هدف، آسیا و نوآوران در استان اصفهان بازدید کرد و در جریان چگونگی فعالیت این رسانه‌ها قرار گرفت.

وی در این دیدار به نقش رسانه‌ها در بهبود فعالیت مدیران اشاره کرد و گفت: مدیران شهرداری اصفهان همواره در تلاش هستند که با ارائه گزارش فعالیت‌های خود به مردم از طریق رسانه‌ها، به مردم بیش از پیش نزدیک شوند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا