پیشخوانعناوین اخبار

فوتبال ساحلی ایران قهرمان جام قاره ای آسیا

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران از  پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون فوتبال، تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در دیدار پایانی خود از سری رقابت های جام قاره ای آسیا در کشور چین از ساعت ۱۳:۱۵ روز – پنجشنبه (۴ شهریور) به مصاف تیم ملی عمان رفت و در نهایت این دیدار با نتیجه ۶ بر سه به سود ملی پوشان کشورمان به پایان رسید.

در این دیدار برای تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان امیرحسین اکبری (۴) سیدعلی ناظم(یک گل) پیمان حسینی (یک گل) گلزنی کردند.
شاگردان محمدحسین میرشمسی در این رقابت ها که با حضور هشت تیم برتر آسیا برگزار شد در نخستین دیدار خود به مصاف تیم ملی بحرین رفتند و با ارائه یک بازی یک طرفه با نتیجه ۱۰ بر یک پیروز مسابقه شدند.
ملی پوشان در دومین بازی خود مقابل تیم ملی ژاپن حریف سنتی خود در قاره آسیا قرار گرفتند و موفق شدند با ارائه یک بازی خوب ۵ بر یک حریف قدرتمند خود را شکست دهند.
تیم ملی فوتبال ساحلی امروز در بازی فینال مقابل تیم ملی عمان که عنوان قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۵ را داشت در یک بازی حساب شده بار دیگر قدرت خود را به رخ حریفان آسیایی خود کشید و قهرمانی دیگری را در کارنامه خود ثبت کرد.
همچنین به دنبال قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی در مسابقات جام قاره ای آسیا، دو بازیکن ملی پوش توانستند عناوین انفرادی این رقابت ها را نیز کسب کنند.
براساس اعلام مسئولان برگزاری مسابقات، «پیمان حسینی» دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به عنوان بهترین دروازه بان رقابت ها و «امیرحسین اکبری» ملی پوش کشورمان به عنوان آقای گل مسابقات انتخاب شدند.
نخستین دوره از رقابت های فوتبال ساحلی ۲۰۱۶ قاره آسیا با حضور ایران، ژاپن، عمان، لبنان، تایلند، بحرین، ویتنام و چین در شهر اردوس چین از دوم تا چهارم شهریور ماه برگزار شد.
مدیر سازمان تیم های ملی فدراسیون فوتبال در پی کسب عنوان قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی در جام قاره ای آسیا، فوتبال ساحلی را یک جریان زاینده در ورزش کشور عنوان کرد.
«محمدرضا ساکت» گفت: نمایش خوب و کسب مقام قهرمانی تیم ملی نشان از بهره وری عالی فوتبال ساحلی کشور و به خصوص تیم ملی فوتبال ساحلی دارد.
وی افزود: فوتبال ساحلی کشورمان مانند یک جریان زاینده در ورزش کشور در حال طی کردن مسیر درستی است. به طوری که این رشته نوظهور در سطح آسیا و بین الملل هم بسیار مورد توجه قرار گرفته است.
مدیر سازمان تیم های ملی فدراسیون فوتبال گفت: ایران از ظرفیت های خوبی برای توسعه این رشته دارد و علاقه مندی جوانان و استعدادهای آنها به توسعه این رشته کمک می کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا