پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی معرفی شد / مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان رضوی، ناصر ابراهیمی مدیرگازرسانی شرکت ملی گاز ایران در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای صنعت نفت و گاز خراسان رضوی، سلامتی و بهروزی مهندس صادقی مدیرعامل اسبق شرکت گاز خراسان رضوی را از درگاه خداوند متعال مسالت کرد.

 وی در ادامه با آرزوی کسب توفیقات روزافزون در خدمت رسانی به مشترکان برای حمید فانی مدیرعامل جدید این شرکت گفت: تکیه بر فعالیت‌های گروهی و تلاش در زمینه بهینه سازی مصرف گاز در جامعه باید در دستور کار مدیران صنعت گاز کشور قرار گیرد.

ابراهیمی اضافه کرد: بی شک تلاش در زمیته توسعه و آبادانی کشور ادامه همان مجاهدت‌های دیروز عزیزانمان در عرصه های نبرد حق علیه باطل است.

مدیرگازرسانی شرکت ملی گاز ایران تصریح کرد: تمام مدیران صنعت گاز باید به گونه ای عمل کنند که همانند مدیران پیشین گاز نامی نیکو از آنان در عرصه سازندگی کشور باقی بماند.

مدیرعامل جدید گازخراسان رضوی: دست همه همکاران را به گرمی می فشارم

حمید فانی مدیرعامل جدید شرکت گاز خراسان رضوی در این مراسم، خدمت در کنار بارگاه منور علی ابن موسی الرضا(ع) را یک توفیق  الهی دانست و گفت: خداوند متعال را شاکرم تا فرصتی شد با کمک شما همکاران ارجمند توفیق خدمتگذاری به مردم شریف استان را داشته باشم.

وی با اشاره به لزوم همکاری و مشارکت همه کارکنان در پیشبرد اهداف سازمانی اظهار کرد: دست همه همکاران ارجمند را به گرمی می فشارم.

فانی در بخش دیگری از سخنان خود خراسان رضوی را دو قطب مهم و تاثیرگذار معنوی و فنی کشور عنوان نمود و تلاش در راستای محرومیت زدایی و توسعه متوازن ثروت الهی گاز در این منطقه را مهم ارزیابی کرد.

صادقی: شرکت گاز خراسان رضوی در مسیر رشد و توسعه قرار دارد

حبیب الله صادقی مدیرعامل سابق شرکت گاز خراسان رضوی نیز در ابتدای این مراسم به ارائه گزارش عملکرد این شرکت در طول چهار دهه فعالیت پرداخت و گفت: مهمترین عامل موفقیت شرکت گاز خراسان رضوی را بکارگیری سرمایه ی انسانی متعهد و متخصص می دانم.

وی ضمن قدردانی از همه همکاران در واحدهای مختلف این شرکت اظهار کرد: تا به امروز در کنار شما عزیزان موفق به کسب عناوین متعددی شده‌ایم که بی شک این مسیر در ادامه مدیریت مهندس فانی نیز تداوم خواهد داشت.

گفتنی است؛ در انتهای این مراسم هدایایی به رسم یادبود از طرف کارکنان شرکت گاز خراسان رضوی و مدیران تابعه وزارت نفت این استان به پاس قریب چهار دهه تلاش و مجاهدت حبیب‌الله صادقی در صنعت گاز اهدا شد.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا