پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

مردم بالاترین امتیاز را در نقش آفرینی امنیت دارند

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس استان اصفهان ، سردار عبدالرضا آقاخانی در آئین صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی که به مناسبت هفته ناجا در ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد با تسلیت فرا رسیدن ماه محرم گفت: مصادف شدن هفته نیروی انتظامی با دهه اول ماه محرم را باعث خیر و برکت برای این نیرو می دانیم و امیدواریم در سایه این ایام عزیز بتوانیم با همکاری مردم راه امام حسین (ع) و شهدای کربلا را در راستای اعتلای فرهنگ اسلام ناب محمدی موفق باشیم.

وی افزود: نیروی انتظامی همه ساله در هفته ناجا شعاری را برای ساماندهی فعالیت های این نیرو انتخاب می کند که امسال شعار “همه باهم برای امنیت و آرامش” تعیین گردیده تا با همکاری همه مردم و ارگان ها و تلاش کارکنان پلیس بتوانیم بالاترین امنیت را در سطح جامعه ایجاد کنیم.

این مقام مسئول عنوان داشت: در سالی که مقام معظم رهبری به نام سال اقتصاد مقاومتی نامگذاری کردند سربازان معظم له در نیروی انتظامی امیدوارند بتوانند با بهره گیری از ظرفیت همه سازمان ها و ارگان ها بتواند در تحقق این شعار موفق شود.

آقاخانی هفته ناجا را فرصتی برای بازخوانی خدمت پلیس و نقش آفرینی مردم و سازمان ها و ادارات در امنیت عنوان کرد و اظهار داشت: نکته ای باید به توجه کرد این است که امروز مردم بالاترین امتیاز را در نقش آفرینی امنیت دارند.

وی به مشارکت بالای مردم اصفهان طی یکسال گذشته اشاره کرد و گفت: موفقیت هایی که در یکسال گذشته عاید فرماندهی انتظامی استان شده است را مرهون مشارکت و همکاری و همراهی مردم و مسئولان و دستگاه ها و ارگان های مختلف هستیم و امیدواریم این ارتباط همچنان استمرار داشته باشد.

سردار آقاخانی، موفقیت های پلیس را نتیجه توجه و عنایت امام زمان (عج)، رهنمودهای مقام معظم رهبری، حمایت و پشتیبانی علما و مراجع عظام، هدایت مدبرانه سلسله مراتب ناجا و تلاش و احساس مسئولیت همکارانم در نیروی انتظامی است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا