شهر و جامعهعناوین اخبار

مسابقه کتابخوانی “مهرتامهر” با معرفی نفرات برتر پایان یافت

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان رضوی، محمد ایمانی فر در حاشیه برگزاری آیین اختتامیه مسابقه کتابخوانی “مهرتامهر” با اشاره به شرکت بیش از ۱۰۰ نفر در هفت دوره این مسابقات اظهار کرد: بخش اعظمی از شرکت کنندگان مسابقه کتابخوانی مهرتامهر را خانواده های کارکنان گاز در خراسان رضوی تشکیل دادند.

ایمانی فر افزود: این مسابقه با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و با آثاری از نویسندگان بنام کشوری همچون سید علی موسوی گرمارودی و سید جعفر شهیدی انجام شده است.

رییس روابط عمومی شرکت گاز خراسان رضوی تصریح کرد: مشارکت گسترده کارکنان و خانواده های کارکنان در این دوره از مسابقات نشان داد که اگر کتابی به خوبی معرفی و در دسترس همگان  قرار گیرد با اقبال عمومی نیز همراه می شود.

به گفته ایمانی فر، مسابقه کتابخوانی “مهرتامهر” علاوه بر هدف گذاری بر گسترش فعالیت های فرهنگی مرتبط با مسائل دینی-اسلامی، نیم نگاهی نیز به شناسایی و معرفی پدید آورندگان آثار برتر فرهنگی در حوزه کتاب داشته است.

گفتنی است؛ بنا بر اعلام نتایج داوران برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی”مهرتامهر”و بر طبق ارزیابی های انجام شده در هفت دوره این مسابقات، خانمها مشیریان حسینی، مهران فر، حجار حسینی و همتیان در بخش بانوان و آقایان براتی، مهاجر خراسانی و حسینی به ترتیب حایز کسب برترین امتیازات لازم شدند و هدایایی به رسم یادبود دریافت کردند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا