شهر و جامعهعناوین اخبار

فطرت ملت ایران پاک است و با پذیرایی از امامزادگان این را ثابت کرده اند

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در آیین غبار روبی و عطر افشانی حرم مطهر امامزاده سید الکریم(ع) دولت آباد اظهار داشت: حقیقتا امامزادگان در هرکجا که هستند پناهگاه مردم ما هستند و در شرایط کنونی که دشمنان اسلام خانواده های ما را نشانه گرفته اند و سعی دارند تا تصویر اسلام را خدشه دار کنند باید جاذبه بیشتر در امامزادگان ایجاد کنیم و مردم را در پناه امن این بزرگواران بیمه کنیم.

وی در ادامه افزود: هر چه مردم بیشتر به این امامزادگان پناه ببرند مردم بیشتر خود را بیمه می کنند و از تاثیرات حرکات دشمنان درامان خواهند بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه خاطر نشان کرد: هر چند که فطرت ملت ایران پاک است و با پذیرایی از امامزادگان این را ثابت کرده اند و همواره محبت اهل بیت را در سینه داشته اند ولی ما باید با اجرای برنامه های مناسب مردم و قلوب آنان را بیشتر جذب امامزادگان عظیم الشان کنیم و امامزادگان را به قطب های فرهنگی تبدیل نماییم.

در ادامه آیین غبار روبی و عطر افشانی حرم مطهر امامزاده سید الکریم(ع) دولت آباد با حضور آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری عضو مجلس خبرگان رهبری، حجت الاسلام و المسلمین رضا صادقی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان و جمعی دیگر از مسئولان شهرستان برخوار برگزار شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا