پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

از واژگونی مرگبار تا کشف قاچاق در استان اصفهان

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ،سرهنگ “حسین پور قیصری”  اظهار داشت : در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر واژگونی یک دستگاه وانت نیسان در محور “نطنز– بادرود”، مأموران پلیس راه بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی افزود: متاسفانه بر اثر این حادثه راننده خودرو بر اثر جراحات وارده جان خود را از دست داد.

این مقام انتظامی ادامه داد: علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان پلیس راه خستگی ، خواب آلودگی و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه اعلام شده است.

سرهنگ حسین پور قیصری در پایان ضمن ابراز تاسف از بروز این سانحه دلخراش، از رانندگان خواست در هنگام رانندگی هوشیاری کامل خود را حفظ کرده و با رعایت قوانین و مقررات رانندگی ضامن سلامت خود و دیگران باشند.

توقیف ۳ میلیارد ریال مانیتور قاچاق در شهرضا

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از کشف یک محموله مانیتور قاچاق به ارزش سه میلیارد ریال و دستگیری یک قاچاقچی خبر داد.

سرهنگ “حمید امیرخانی”  گفت: ماموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون که از جنوب کشور به سمت تهران در حرکت بودمشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو یک محموله مانیتور فاقد هر گونه مدارک معتبر گمرکی کشف شد.

سرهنگ امیرخانی افزود: کارشناسان مربوطه ارزش این محموله کشف شده را سه میلیارد ریال اعلام کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا در پایان با اشاره به دستگیری راننده در این خصوص خاطر نشان کرد: قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری به اقتصاد کشور می زند که در این خصوص نیروی انتظامی با قاطعیت با قاچاقچیان کالا مقابله می کند.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا