پیشخوانعناوین اخبار

عروسک گردان کلاه قرمزی درگذشت

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران، دنیا فنی زاده مدت ها از بیماری سرطان رنج می برد و صبح امروز در بیمارستان دار فانی را وداع گفت.
وی افزون بر عروسک گردانی «کلاه قرمزی»، عروسک گردانی «خاله قورباغه» و برخی عروسک‌های «شهرموشها» را بر عهده داشت.
حامد زحمتکش نویسنده، بازیگر و عروسک گردان نیز این خبر را تایید کرد.
وی افزود: اکنون به همراه خانواده و بستگان خانم فنی زاده در بیمارستان هستم.
همچنین آبتین سهامی همسر این هنرمند درمورد مراسم خاکسپاری دنیا فنی زاده گفت: پیکر همسرم فردا(پنجشنبه) ساعت ۹ از مقابل خانه سینما ۲ به سمت قطعه هنرمندان تشییع خواهد شد.
دنیا فنی زاده متولد آبان ۱۳۴۶ در تهران است، وی مهر ماه امسال در ارتباط تلفنی یک برنامه تلویزیونی که با او برقرار شد درباره بیماری سرطان خود گفته بود: من اکنون ۱۰ سال است که درگیر این بیماری هستم و حدود ۲ تا ۳ سال است که وضعیتم سخت تر شده و دست راستم لمس شده و درگیر شیمی درمانی هستم. سال گذشته هم توانستم با دست چپم عروسک گردانی کنم چون تا جایی که بتوانم عروسکم را به کسی نمی دهم.
وی در پاسخ به این پرسش که چقدر عروسک گردانی روی بیماری وی تاثیر داشته است، اظهار داشته بود: بسیاری از عروسک گردان ها از من می پرسند که آیا عروسک گردانی باعث این بیماری شده است یا خیر ولی اصلا اینگونه نیست و هیچ ارتباط علمی هم بین این دو وجود ندارد.
فنی زاده همچنین درباره عروسک گردانی کلاه قرمزی و علاقه اش به این عروسک گفته بود: کلاه قرمزی پسر بزرگ من است و فرزندان من از او کوچک تر هستند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا