شهر و جامعهعناوین اخبار

بیش از ۴۴۰۰ خانوار روستایی خوشاب خراسان رضوی از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان رضوی، سید حمید فانی درباره تداوم طرح‌های گازرسانی به روستا‌های استان اظهار کرد: با توکل بر خداوند متعال و همت و تلاش شبانه روزی کارکنان شرکت گاز خراسان رضوی، ۱۸ روستای بخش مشکان، سلطان آباد و مرکزی از توابع شهرستان خوشاب استان را در دهه فجر امسال به شبکه گاز سراسری متصل خواهیم کرد.

وی افزود: این روستا‌ها شامل مشکان، دهنه شور، نظرآباد، عادل آباد، ینگ، دهنی، ترخاص، سراجه، فوجی، زرقی، روکی، طالبی، نورآباد، بلقان آباد، سوزنده، سیدآباد، خوشاب و رباط جز بخش مشکان، سلطان آباد و مرکزی شهرستان خوشاب می‌شود.

فانی با بیان این مطلب که اتمام این پروژه‌ها با بهره‌گیری از محل منابع مالی داخلی شرکت گاز خراسان رضوی بوده، عنوان کرد: برای گازرسانی به این ۱۸ روستا، ۱۲۱ میلیارد و ۱۱۸ میلیون ریال هزینه شده است.

مدیر عامل شرکت گاز خراسان رضوی با اشاره به اتمام یکساله این پروژه خاطرنشان کرد: چهار هزار و ۴۲۶ خانوار در این روستاها سکونت دارند و امیدواریم بتوانیم با افزایش ضریب نفوذ گاز در بخش روستایی قدمی موثر در راستای رشد و توسعه استان برداریم.

وی اضافه کرد: توزیع متوازن گازطبیعی، جهاد خدمت‌رسانی و محرومیت زدایی از جمله دغدغه‌های جدی مدیران و مسئولان شرکت گاز است و بر آن هستیم تا با حمایت‌های دولت تدبیر و امید و هم دلی مردم، طی چند سال آینده کلیه روستاهای واجد شرایط استان را از نعمت گاز طبیعی برخوردار کنیم.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا