پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

“آداب معاشرت” موضوع تابلوهای تبلیغات شهروندی شهرداری اصفهان

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، دبیر کمیته فرهنگ شهروندی با بیان این مطلب گفت: با توجه به اهمیت وجود حسن خلق در جامعه، دوره دوم از تابلوهای تبلیغات شهروندی با عنوان “شهر آداب” به موضوع آداب معاشرت اختصاص داده شده است تا این سنت نیکو در جامعه نهادینه شود.
سعید امامی اظهار داشت: دوره اول تبلیغات شهروندی با عنوان “شهر آداب۱” موضوع ایستادن در صف را در قالب مواردی شامل رعایت حقوق دیگران در صف، هل ندادن، برای دیگران در صف نوبت نگرفتن و… به شهروندان گوشزد کرد.
وی افزود: دوره دوم این تبلیغات شهری با عنوان ” شهر آداب۲” با موضوع آداب سلام کردن و دست دادن در ملاقات های روزانه در سطح مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان نصب شده است تا مواردی همچون بلند و رسا سلام کردن، زودتر از بزرگتر دست دراز نکردن، با دست خیس دست ندادن و … را به شهروندان آموزش دهد.
وی تصریح کرد: تابلوهای تبلیغات شهری از سوی کمیته فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان هر ۱۵ روز یکبار در سطح شهر با موضوعات مختلف در مناطق ۱۵ گانه شهرداری نصب می شود که علاقه مندان برای دریافت طرح  این تابلوها می توانند به سایت esfahanfarhang.ir مراجعه کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا