شهر و جامعهعناوین اخبار

تولید سامانه ارزشیابی کارکنان شهرداری اصفهان

مهندس وحید حیدریان با اشاره به  تولید  سامانه ارزشیبابی کارکنان شهرداری اصفهان گفت: این سامانه به درخواست مدیریت امور اداری و  رفاه و به منظور ارتقاء فرهنگ ارزشیابی و در راستای الکترونیکی نمودن و حذف گردش فیزیکی فرایندهای امور اداری شهرداری اصفهان طراحی و تولید شده است.

وی در خصوص ویژگی های این نرم افزار افزود: برای طراحی این سامانه از تکنولوژی های جدید نرم افزاری استفاده شده به طوریکه قابلیت تنظیم خودکار بر روی کلیه دستگاه های الکترونیکی مانند تلفن همراه، تبلت،  رایانه های شخصی و… را دارد.

وی با تاکید بر تولید داخلی این سامانه اضافه کرد: تمامی مراحل طراحی و اجرای این سامانه  توسط کارشناسان  واحد تولید نرم افزار سازمان فاوا و با همکاری مدیران و کارشناسان حوزه امور اداری و رفاه شهرداری انجام و فاز اول آن با موفقیت به اتمام رسیده است.

مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری اصفهان با اشاره به سه فاز تولید این نرم افزار اظهار داشت:  در فاز اول تبدیل روش ها و فرم های کاغذی و سنتی به الکترونیکی اجرا شده و در فاز های دوم و سوم گردش خودکار فرایندها، و توسعه موردی و گزارش های تخصصی سامانه  اجرا خواهد شد.

وی تولید فاز اول این سامانه را به مدت سه ماه از بهمن ماه سال گذشته تا فروردین سال جاری عنوان کرد و گفت: با اجرای این سامانه کلیه مراحل امتیاز دهی ارزشیابی کارکنان به صورت الکترونیکی انجام شده و به صورت مستقیم در سامانه های مرتبط همچون سیستم پرسنلی، کارگزینی و حقوق و دستمزد اعمال خواهد شد.

مهندس حیدریان ضمن تشکر از همکاری و تلاش تمامی دست اندرکاران تولید این سامانه در سازمان فاوا و  اداره برنامه ریزی و مهندسی شغلی مدیریت امور اداری شهرداری اصفهان، ابراز امیدواری کرد تا همکاری و تلاش مضاعف شاهد پیشرفت های بیشتری در حوزه تولیدات داخلی محصولات ICT در شهرداری اصفهان باشیم.

شایان ذکر است در جلسه روز چهارشنبه ششم اردیبهشت ماه سال جاری، با حضور مدیران و کارشناسان مرتبط در امور اداری مناطق، معاونت ها و سازمان های شهرداری اصفهان، قابلیت ها، ویژگی ها و  نحوه استفاده از این نرم افزار تشریح و آموزش داده شد. این نرم افزار قابلیت خدمات رسانی به کلیه کارکنان شهرداری اصفهان را دارد.

لطفآ  آخرین اخبار منتخب  ما را در کانال تلگرام دنبال کنید sarmayehgostaran@

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا