شهر و جامعهعناوین اخبار

دستگیری سارق گوشواره های دختر ۴ ساله در کمتر از یک ساعت

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل ازمرکز اطلاع رسانی فرماندهی نیروی انتظامی استان اصفهان،سرهنگ “حسن یار دوستی” فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اعلام این خبر اظهار داشت : در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت طلاجات دختر وی ، بلااصله ماموران این فرماندهی برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.
وی افزود : مادر رکسانای ۴ ساله به ماموران گفت که دخترش در حال بازی درب منزل بوده که ناگهان با صدای گریه سراسیمه به درب منزل مراجعه کردم که فردی را در حین فرار از محل دیدم.
این مقام انتظامی ادامه داد : ماموران با گرفتن مشخصات کامل متهم به گشت زنی در محل پرداخته و توانستند در یک اقدام سریع و به موقع سارق را که در حین فرار بود شناسایی و دستگیر کنند .
این مقام مسئول خاطر نشان کرد: در حالی که هنوز یک ساعت از وقوع سرقت نگذشته بود ماموران گوشواره های طلای دختربچه چهارساله را از دست سارق گرفته و به صاحبش بازگردند.
فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با بیان اینکه متهم به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد گفت: اقدام سریع و به موقع ماموران در دستگیری این سارق باعث خرسندی مالباخته شد.
یاردوستی خاطر نشان کرد:‌به شهروندان توصیه می کنیم مراقب فرزندان خردسال خود باشند و در هنگام بازی در کوچه و یا پارک آنها را به حال خود رها نکنند و توصیه می کنیم از آویختن زیورآلات به فرزندان دختر خود که باعث تحریک سارقان به خصوص سارقان معتاد می شود خودداری کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا