اخبار صنعت، معدن و تجارتتیتر دوشهر و جامعهعناوین اخبار

از شرکت های حامی حقوق مصرف کنندگان استان اصفهان تقدیر می شود 

 

حسین توکل درجلسه کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد برگزاری مراسم تقدیر از حامیان حقوق مصرف کنندگان که روز سه شنبه  در محل سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان اصفهان برگزار گردید، افزود: این برای اولین بار است که از شرکت های حامی حقوق مصرف کنندگان در استان تقدیر می شود .

وی تصریح کرد :پس از ارزیابی های صورت گرفته ،تعداد ۱۴شرکت به عنوان شرکت های حامی حقوق مصرف کنندگان برای سال ۱۳۹۵ انتخاب شده اند که قرار است درمراسمی که به همین مناسبت در روز یکشنبه ۱۴ آبان ماه سال جاری در محل اتاق بازرگانی اصفهان برگزار می شود ،از آنها  تقدیر به عمل آید  .همچنین در حاشیه این مراسم از ناظران افتخاری سازمان نیز تقدیر می شود.

داشتن هدف و برنامه ریزی عامل موفقیت شرکت ها

مشاور رئیس سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان با بیان اینکه  علت بعضی ازشرکتهای دارای مشکل وغیر فعال، ضعف مدیریت ونداشتن هدف و برنامه بلند مدت است ،گفت :این عوامل در کنار وابستگی شرکت ها به حمایت های دولتی  و دریافت وام های ارزان قیمت ازجمله مشکلاتی است که حتی در برخی موارد باعث تعطیلی بنگاه های اقتصادی می شود .

حسین توکل افزایش کارآیی و داشتن اهداف بلند مدت و برندسازی را از موفقیت شرکت ها عنوان کرد و به اهمیت جانشین پروری برای ادامه حیات شرکت ها در نسل های بعدی تاکید کرد .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا