شهر و جامعهعناوین اخبارنفت،گازو پتروپالایش

گرامیداشت فناوری فضایی و روز بسیج صنعت در برق منطقه ای اصفهان برگزارشد

به گزارش سرمایه گستران و به نقل ازروابط عمومی برق منطقه ای اصفهان در این مراسم مهندس موسی رضایی مدیر عامل این شرکت به مقایسه فعالیت های صنعت برق در اوایل انقلاب تا به حال پرداخت وگفت:ظرفیت منصوبه برق دراول انقلاب۷۲۰۰ مگاوات  در حال حاضر۷۵هزار مگاوات می باشد.

وی صنعت برق کشور را از لحاظ تولید و انتقال رتبه اول در خاور میانه و رتبه چهارم جهان عنوان نمود و با اشاره به پیک بارشبکه برق در تابستان ۹۶ گفت : در بخش صنعت زیرساخت های خوب و پتانسیل های زیادی در استان اصفهان داریم که به کمک شما بسیجیان می توانیم تحول ایجاد کنیم .

مهندس موسی رضایی ضمن اشاره به مدیریت مصرف و عبور از پیک بارگفت : برای ۲۰۰  ساعت پیک بار  باید نزدیک  به  سه هزار  مگاوات  نیروگاه آماده به کار داشته  باشیم .

وی افزود: با برنامه ریزی مدیریت مصرف و ذخیره عملیاتی در سال جاری ۴۰۰ مگاوات مصرف برق مدیریت گردیدکه کلینیک صنعت در زمینه مدیریت مصرف و بهینه سازی انرژی در صنایع می تواند کمک های ارزنده ای انجام دهند.

 مدیر عامل برق منطقه ای اصفهان درپایان به زیرساختها و سرمایه گذاری مناسب اصفهان اشاره کرد وگفت: در تمام مناطق صنعتی استان زیرساخت های برق آماده می باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا