پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبارنفت،گازو پتروپالایش

۱۱ پروژه زیربنایی  برق منطقه ای اصفهان با هزینه‌ای بالغ بر ۶۳ میلیارد تومان به بهره‌برداری ‌رسید.

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی برق منطقه‌ای اصفهان دکتر شجاعی در آیین گشایش این ۱۱طرح که در محل پست ۶۳ به ۲۰ کیلوولت حبیب آباد برگزار شد ضمن تبریک این ایام شکوهمند اظهار داشت: خوشحالیم در تمام عرصه های مختلف ،پیشرفتهای قابل توجهی داشته ایم و این نشان دهنده آنست که با تمام فشارها و تحریمها در عرصه جهانی و خاورمیانه حرکت روبه جلو داشته ایم که این همه از برکات انقلاب اسلامی است.

معاون امور هماهنگی و توسعه منابع استانداری اصفهان افزود:در سایه رهبری مقتدرانه و مدبرانه رهبر معظم انقلاب ،تلاش شبانه روزی دولتمردان و همدلی وهمراهی مردم عزیز است که این مسیر پر فراز و نشیب را طی نموده و توانسته ایم در عرصه صنعت جهانی حرف برای گفتن داشته باشیم.

دکتر شجاعی در پایان اذعان داشت: یکی از عرصه هایی که به موازات و همپای صنعت جهانی پیشرفت بسیار خوب و قابل توجهی داشته است صنعت برق است و ما از همه زحمت کشان این صنعت در کشور واصفهان تشکر و قدردانی می کنیم.

در ادامه مهندس رسول موسی رضایی مدیر عامل شرکت برق منطقه ای اصفهان به معرفی طرحهای مذکور پرداخت و گفت: این طرح ها شامل توسعه پست ۶۳/۲۳۰ کیلوولت اسلام آباد ، احداث پست ۲۰/۶۳ کیلوولت دیزلخانه ، احداث پست سیار ۲۰/۶۳ کیلوولت سنگبران و اتصالات مربوطه در اصفهان می باشد.

وی همچنین به احداث پست سیار ۲۰/۶۳ کیلوولت ناجی آباد در کاشان اشاره و اضافه کرد: احداث نیم پست ثابت ۲۰/۶۳ کیلوولت حبیب آباد در اصفهان ، احداث پست سیار سفیددشت در استان چهارمحال و بختیاری ، احداث پست ۲۰/۶۳ کیلوولت چلگرد در استان چهار محال و بختیاری از دیگر طرح های افتتاحی این شرکت می باشد.

مدیرعامل برق منطقه‌ای اصفهان همچنین دیگرطرحهای قابل بهره برداری را شامل توسعه پست ۲۰/۶۳ کیلوولت نقش جهان در شهرستان مبارکه ، احداث خط ۲۳۰ کیلوولت اسلام آباد-کهندژ در اصفهان ، ورود و خروج خط ۴۰۰ کیلوولت تیران در پست ۶۳/۴۰۰ کیلوولت فولاد مبارکه و تعویض کابل ۶۳ کیلوولت پست جنوب اصفهان(هزار جریب) در اصفهان برشمرد.

موسی رضایی پیرامون چشم انداز ۱۴۰۴ این اداره، تصریح کرد: طی این چشم انداز برنامه‌هایی برای ایجاد زیرساخت‌های انتقال، تولید انرژی الکتریکی و ایجاد زیرساخت فوق توزیع چیده شده است.

مهندس موسی رضایی در پایان سخنانش ضمن تشکر از همکارانی که در بهره برداری از طرحهای مذکور زحمت کشیده اند اذعان داشت: برای به ثمر رسیدن ۱۱ طرح  مورد اشاره مبلغی معادل ۶۳ میلیارد تومان هزینه گردیده است

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا