شهر و جامعهعناوین اخبارنفت،گازو پتروپالایش

شرکت گاز استان اصفهان ، شرکت برتر در حوزه مسئولیت های اجتماعی

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، سید مصطفی علوی، با بیان اینکه شرکت گاز استان اصفهان در حوزه مسئولیت های اجتماعی خود برنامه ریزی مدون و گسترده ای دارد گفت: در سال ۹۶ در این حوزه، دو تندیس زرین و دو لوح تقدیر از سومین جشنواره مسئولیت های اجتماعی وزارت نفت کسب کردیم .

مهندس علوی افزود: امور HSE و پدافند غیرعامل این شرکت با چهار رکن اساسی بهداشت، ایمنی، محیط زیست و پدافند غیرعامل و همچنین مسئولیت های فرعی از جمله؛ مدیریت انرژی و کربن، برنامه‎ریزی آموزش های مرتبط و مدیریت کمیته مسئولیت های اجتماعی در این شرکت فعالیت می کند.

وی، با تاکید بر اینکه  HSE تمامی فعالیت های اجتماعی و سازمانی کارکنان را در بر می‎گیرد و برنامه‎ریزی و هماهنگی دقیق اجرای متوازن آن از اهمیت بالایی برخوردار است، افزود: خوشبختانه در سال گذشته موفقیت‎های چشمگیردر حوزه HSE شاهد بودیم .

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، تمدید گواهینامه های HSE-MS و ISO 50001،کسب رتبه دوم در ارزیابی عملکرد HSE سال ۱۳۹۵ در بین ۳۱ شرکت گاز استانی در اسفند ۹۶،کسب لوح تقدیر از سازمان حفاظت محیط زیست کشور،کسب لوح تقدیر و تندیس فعال زیست محیطی از سازمان حفاظت از محیط زیست استان وکسب رتبه سوم در هشتمین دوره مسابقات عملیاتی/ ورزشی امدادگران را از جمله موفقیت های بزرگ شرکت گاز استان اصفهان در حوزه HSE عنوان کرد.

مهندس علوی همچنین، پیاده سازی مدیریت پسماند و تبدیل پسماندهای ویژه به عادی مانند بشکه های خالی ادورانت، پیاده سازی مدیریت سبز از جمله توسعه و نگهداری فضای سبز، احداث سامانه های اعلان و اطفاء حریق در ادارات و انبارهای شرکت به تعداد ۱۰ مورد، اندازه گیری آلاینده های زیست محیطی از جمله صدای ایستگاه ها و نصب کاهنده صدا در ایستگاه ها و استفاده از دستگاه آنالایزر مرکاپتان وکالیبراسیون دستگاه های گاز سنج و بوسنج از دیگر اقدامات کلیدی گاز اصفهان در بخش HSE برشمرد.

علوی گفت: سال گذشته برای توسعه فرهنگ بهداشت کارکنان و خانواده های آنها، تفاهم نامه ای با معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان منعقد شد و دوره های آموزشی  بهداشت جسم و روان برای کارکنان و خانواده های آنها برگزار گردید .

مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان، احداث سامانه تصفیه پساب  و آبیاری قطره‎ای در برخی ادارات و همچنین انجام مانورهای مختلف امداد و نجات و دو دوره مسابقات امدادی بین نواحی گازرسانی از دیگر اقدامات شاخص در سال گذشته بیان کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا