شهر و جامعهعناوین اخبار

مدیران در جهت رفع مشکلات مردم از سقف اختیارات خود استفاده کنند و در این خصوص نباید هراسی داشته باشند

به گزارش سرمایه گستران و به نقل ازاداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر محسن مهرعلیزده در همایش فرمانداران و مدیران ستادی استانداری اصفهان که با هدف تشریح وضعیت موجود اقتصادی و چگونگی مواجهه با توطئه های دشمن در جنگ اقتصادی برگزار گردید، بر فعال تر و چابکتر شدن سیستم های اداری در استان اصفهان در راستای سرعت بخشیدن به توسعه و رفع مشکلات مردم تاکید کرد و اظهارداشت: زمانی که سیستم های اداری فعالتر و پویاتر شوند، مشکلات مردم بهتر و سریع‌تر حل و فصل شده و توسعه و پیشرفت جایگزین خواهد شد.
استاندار اصفهان خاطر نشان کرد: راه حل برون رفت از مشکلات همراهی و همدلی با مردم است و فرمانداران و سایر مسئولان باید در شهر و روستا در بین مردم بروند و مشکلات و معضلات شهروندان و هم استانی ها را از نزدیک رصد و درک کنند تا بهتر بتوانند نسبت به حل آن اقدام نمایند.
مهرعلیزده با تاکید بر اینکه مدیران در جهت رفع مشکلات مردم از سقف اختیارات خود استفاده کنند و در این خصوص نباید هراسی داشته باشند و شجاعانه باید در این عرصه تلاش نمایند، افزود: مردم به نظام اعتقاد دارند و این اعتماد مردم به مسئولان بهترین پشتوانه برای ادامه راه به شمار می رود.
محسن مهرعلیزده به خروج امریکا از برجام اشاره کرد و تصریح نمود: پس از روی کار آمدن دولت ترامپ ، تفکر استکباری و روحیه عهدشکنی در کشور آمریکا شدت گرفت که بر مبنای آن مشکلات بیشتری برای کشورهایی نظیر ایران رقم خورد.
استاندار اصفهان با بیان اینکه بسیاری از طراحی های دشمن از پیش تعیین شده و مشخصا برنامه ریزی شده است تا به وضعیت اقتصادی ایران ضربه بزند، افزود: اتکا به درآمدهای نفتی از قبل و بعد از انقلاب باعث شد که کمتر به منابع داخلی توجه کنیم و همین امر در بسیاری از حوزه ها باعث عدم توسعه یافتگی شده است.
حمید رضا طباطبایی معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار نیز در این گردهمایی ، فرمانداران را به ارتباط مستمر و مداوم با بدنه جامعه ، استفاده از نخبگان و مشورت با آنان در پیشبرد امور ، تلاش برای سرمایه گذاری در شهرستان محل مأموریت ، ارتباط و تعامل بیشتر با نمایندگان و ائمه جمعه در عین حفظ جایگاه و منزلت فرمانداری و تلاش مضاعف در جهت حل مشکلات مردم مکلف نمود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا