عناوین اخبار

درخشش تیم  « Sadrarobot»  از آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد چیستا رباتیک صدرا استان اصفهان در مسابقات ROBOTEX  کشور چین

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان، تیم « Sadrarobot»  از آموزشگاه فنی و حرفه ای چیستا رباتیک صدرا استان اصفهان موفق به کسب ۳ مقام برتر مسابقات ROBOTEX کشور چین گردید.

لازم به ذکر است مسابقات Robotex کشور چین از سوم تا پنجم شهریور ماه در شهر شانگهای کشور چین  برگزار شد.

این گزارش می افزاید: تیم اعزامی آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد چیستا رباتیک صدرا از شهر اصفهان به مسابقات جهانی Robotex2018 کشور چین موفق به کسب مقام اول در لیگ (رالی ماشین های هوشمند)Folk Race و مقام های دوم و چهارم در لیگ ربات مسیریاب شدند.

گفتنی است: مسابقات ربوتکس از بزرگترین رویدادهای بین المللی رباتیک جهانی است که سالانه در کشورهای مختلفی برگزار می شود. در این همایش شرکت کنندگانی از کشورهای مختلف گرد هم می آیند تا در جدیدترین عرصه های علم رباتیک به هم اندیشی و رقابت بپردازند.

آموزشگاه چیستا رباتیک صدرا به عنوان تنها نماینده رسمی Robotex IRAN  مسابقات آریاناکاپ – Robotex IRAN در تاریخ ۱۵ و ۱۶ شهریور ماه در اصفهان برگزار می نماید.

گفتنی است، Robote یک جشنواره رباتیک شامل مسابقات، کنفرانس ها، نمایشگاه ها، جلسات و کارگاه های آموزشی می باشد که از سال ۲۰۰۱ سازماندهی شده و به بزرگترین جشنوراه رباتیک در قاره اروپا تبدیل شده است و تا کنون ۱۹ کشور عضو این رویداد بزرگ علمی می باشند و آموزشگاه چیستا رباتیک صدرا میزبان برگزاری این مسابقات در کشور ایران بوده و کشورهای عضو Robotex International در این مسابقات در کشور ایران حضور می یابند.

لازم به ذکر است این مسابقات در محورهای مسابقات تیم ها در گروه های سنی دبستان، دبیرستان و بخش دانشجویی در ۱۸ لیگ  و خلاقیت (طراحی ایده های کارآفرینی) برگزار می گردد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا