تیتر دوشهر و جامعهعناوین اخبار

ابلاغ پیام تسلیت فرمانده ناجا به خانواده “محمد طه”

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس اصفهان، سردار “مهدی معصوم بیگی” به نمایندگی از فرمانده ناجا با حضور در منزل خانواده شهید ۴ ساله حادثه تروریستی اهواز  پیام تسلیت سردار اشتری را به آنان ابلاغ کرد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در این دیدار ضمن ابراز همدردی با خانواده شهید، گفت: شهادت این شهید عزیز نشان داد که کوچک و بزرگ و مرد و زن و انسان های بی گناه هیچ فرقی برای تروریست ها ندارد و هدف آنها از این کار نا امن کردن کشور و تضعیف استقامت و پایداری مردم است.

وی افزود: حادثه تروریستی اهواز یک بار دیگر ماهیت اصلی تروریست ها و حامیان آنها را مشخص کرد و باعث رسوایی آنان در سراسر جهان شد.

این مقام ارشد انتظامی استان اصفهان، تصریح کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، به کوری چشم دشمنان، ملت ایران همچون کوهی استوار پای نظام و ارزش های آن ایستاده و راه شرافتمندانه و افتخار آمیز خود را ادامه می دهند و مانند ۴۰ سال گذشته توطئه ها را یکی پس از دیگری خنثی خواهند کرد.

سردار معصوم بیگی، خاطر نشان کرد: شهادت مظلومانه عده ای در حادثه تروریستی اهواز که در آغازین روز از هفته دفاع مقدس رخ داد، خون تازه ای در رگ های همه نیروهای مسلح و به ویژه نیروهای انتظامی جاری کرد که تا پای جان از امنیت و آرامش کشور پاسداری کنند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان، تصریح کرد: ان شاءالله به یاری خداوند، ایران عزیز پیروز است و به فرموده مقام معظم رهبری تروریست ها و دنباله آنها در آینده ای نزدیک به سزای اعمال خود خواهند رسید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا