شهر و جامعهعناوین اخبار

چهره دروازه دولت، عادی شد

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، اکنون که خط یک قطار شهری اصفهان کامل شده و مترو روزانه بیش از ۵۰ هزار شهروند اصفهانی را جا به جا می کند، چهره دروازه دولت به حالت عادی برگشته است.

مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان در این باره با اشاره به جمع آوری کارگاه عمرانی مترو و تغییر چهره میدان امام حسین (ع) اظهار کرد: طرح اصلی این میدان نیز در حال تکمیل است.

محمدرضا بنکدار با بیان این که دسترسی های قطار شهری و ایستگاه های مترو در سمت غربی و شمال شرقی میدان امام حسین (ع) برای شهروندان فراهم شده است، اذعان داشت: در حال حاضر شهروندان می توانند به طور کامل از این وسیله حمل و نقل پاک استفاده کنند و هیچ خللی در ورود و خروج شهروندان در ایستگاه های مترو وجود ندارد.

مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان به کارگاه عمرانی مترو در ابتدای خیابان باغ گلدسته اشاره و عنوان کرد: عملیات عمرانی دسترسی این سمت به قطار شهری نیز در حال تکمیل است.

وی ادامه داد: در حال حاضر فعالیت‌های عمرانی خط دوم متروی اصفهان در حال انجام است و تلاش می‌کنیم که تجربیات خط یک را در ساخت خط دوم مورد استفاده قرار دهیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا