شهر و جامعهعناوین اخبار

              گام بلند شهرداری در راستای اثربخشی آمار و اطلاعات شهری

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، بهروز ارباب شیرانی اظهار داشت: فردا ۲۴ آبان ماه تعدادی سامانه و محصول جدید که از سوی معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی با مشارکت مراکز علمی و دانشگاهی، طراحی و اجرا شده است، رونمایی خواهد شد.

وی ادامه داد: سامانه پشتیبانی تصمیم و داشبوردهای مدیریتی، سامانه یکپارچه مدیریت اطلاعات (سیما)، سامانه یکپارچه گردش و مدیریت اطلاعات پروژه های شهری (سیگما) و سامانه نظام ارزیابی عملکرد (QPR) از جمله طرح هایی است که فردا رونمایی خواهد شد.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان افزود: همچنین شش سامانه و محصول دیگر از جمله؛ سامانه مدیریت دانش شهرداری اصفهان، سامانه منابع انسانی پگاح ۲، سامانه تطبیق شغل و شاغل (نسیم)، سامانه نقشه پایه شهر، سامانه تعیین موقعیت دقیق مکانی شهر اصفهان (RTK-GPS) و استقرار نظام تعالی سازمانی در شهرداری اصفهان (EFQM) نیز فردا رونمایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه تعداد محصولات و سامانه های تهیه شده از سوی معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان بیش از ۱۰ مورد است، گفت: هرکدام از این سامانه ها می تواند در حوزه اطلاعات و ارزیابی عملکرد کمک قابل توجهی در زمینه برنامه ریزی به مدیریت شهری داشته باشد.

وی اضافه کرد: شهرداری برای طراحی و اجرای برخی از این سامانه ها از توان شرکت های دانش بنیان داخلی بهره برده است که این امر بسیار حائز اهمیت است.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا