تيتر يكشهر و جامعهعناوین اخبار

رییس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور در اصفهان اعلام کرد: خلاقیت و ابتکار عمل، جهشی را در فعالیت روابط عمومی ها ایجاد می کند

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، سید رمضان شجاعی کیاسری رییس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور، در همایش روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با حضور سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و رئیس کانون رسیدگی به امور مساجد کل کشور در سالن صدا و سیمای مرکز اصفهان برگزار شد، اظهارداشت: روابط عمومی چشم بیدار و مغز متفکر یک دستگاه است که فعالیت ها و اقدامات یک دستگاه را اطلاع رسانی می کند.
شجاعی کیاسری سه ویژگی از راه دور ارسال شدن، جمعیت مخاطب و حاوی پیام بودن را از مولفه ها و خصوصیات رسانه ها دانست و افزود: وظیفه ی روابط عمومی ها اطلاع رسانی به مردم است ولی بسیاری از سازمان ها عملکردهایی دارند که مردم از آن ها بی اطلاع هستند، آنچه امروز وظیفه داریم این است که به عنوان رسانه عمل کنیم.
رییس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور ادامه داد : روابط عمومی ها یک رسانه هستند و امروز رسانه ای موفق است که اولین خبر را اعلام کند به گونه ای که آن رسانه نیاز مخاطب را هم برطرف کند.
وی افزود: امروز سرعت، صحت و دقت در خبر یک موضوع جدی است ولی غیر جدی گرفته شده است.
سید رمضان شجاعی کیاسری با اشاره به اینکه رسانه در آینده از حیث تعدد، تنوع و کارکرد متفاوت خواهد شد، افزود: خلاقیت، ابتکار عمل، کارهای نو، جهشی را در فعالیت روابط عمومی ایجاد می کند از این رو نمره قابل قبولی بین مردم برای دستگاه ها ثبت خواهد کرد.
شجاعی کیاسری با تاکید بر اینکه مدیران رابط عمومی باید شاخص های نیاز فوری و آتی را بدانند، خاطر نشان کرد: مدیران روابط عمومی در زمان حال یک رسانه اند و باید از تمامی ظرفیت ها استفاده کنند و اکنون موفق ترین مدیر روابط عمومی کسی است که از ابزارها و فناوری های روز استفاده کند.
شجاعی کیاسری با بیان اینکه اگر از ابزار فضای مجازی استفاده کنیم بسیاری از اقدامات را به پیش برده ایم، افزود: امروزه نظام جمهوری اسلامی کارکرد وعملکردی دارد که روابط عمومی ها باید آن را به گوش مردم برسانند.
رییس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور اظهارداشت: در زمان حال فضای جامعه ما به نوع خبرها و واقعیت ها عکس العمل نشان می دهد، اما مسئولان باید اقناعی صحبت کرده و چارچوب و میزان و ترازی را انتخاب کنند تا نیاز مخاطب برطرف شود.
عسگری رئیس ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان اصفهان نیز در این همایش؛ ضمن تاکید بر انتقال دست آوردهای عظیم انقلاب اسلامی به نسل جوان، راهکارهای عملیاتی و اجرایی و همچنین آمارهای مقایسه ای این دستاوردها را ارائه نمود.
شایان ذکر است همایش مذکور با همت استانداری اصفهان، مرکز صدا و سیمای مرکز اصفهان، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، ذوب آهن و تعدادی از دستگاه های اجرایی به منظور هم اندیشی و برنامه ریزی جهت بزرگداشت هرچه بهتر و مطلوبتر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلانی در سالن همایش های صدا و سیمای مرکز اصفهان برگزار گردید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا