تيتر يكشهر و جامعهعناوین اخبار

اگر مدیری در راستای حل مشکلات و ایجاد سرمایه گذاری سنگ اندازی نمود، حتی یک روز بر منصب و پست خود نخواهد ماند

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از  اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر عباس رضایی در آیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان اصفهان در سال ۱۳۹۷، که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری و برخی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و صادرکنندگان استان برگزار گردید، اظهارداشت: هرکجا استان های صنعتی نظیر اصفهان و تبریز دست به دست هم داده اند توانسته اند مشکلات را حل نمایند.
استاندار اصفهان با بیان اینکه برخی اصفهان را استانی مظلوم و محروم و برخی این عناوین را اغراق می دانند، افزود: افرادی که به اصفهان سفر می کنند تنها بخشی از جامعه برخوردار را مشاهده می کنند درصورتی که اصفهان مظلوم است چرا که محرومیت های آن مشاهده نمی شود.
عباس رضایی خطاب به صادرکنندگان اظهارداشت: شرایط سختی را پیش رو داریم ولی کار سخت از دست مردان سخت کوش بر خواهد آمد و مشکلات می تواند باعث پیشرفت شود و لازمه ی انسان بودن سختی است و نباید از شرایط سخت ترسید.
رضایی یادآور شد: اینکه بروکراسی شدید در استان اصفهان وجود دارد می تواند درست باشد ولی نباید این امر و عنوان بیش از حد آن باعث سرمایه گریزی شود.
وی با بیان اینکه کار کردن در شرایط عادی با کارکردن در شرایط جنگ اقتصادی متفاوت است، افزود: هنوز قوانین با زمان جنگ وفق داده نشده است که باید این کار انجام شود و رئیس محترم جمهور نیز در اجلاس مشترک وزیران و استانداران بر این مطلب تاکید کردند.
استاندار اصفهان با اشاره به اینکه کمیته ای به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری به همین دلیل تشکیل شده است، افزود: اعلام می کنم اگر مدیری در راستای حل مشکلات و ایجاد سرمایه گذاری سنگ اندازی نمود نخواهم گذاشت حتی یک روز بر منصب و پست خود بماند.
وی افزود: برخی از مدیران قوانین بالادستی را مانع کار می دانند که باید این قوانین اصلاح گردد.
مدیر ارشد استان همکاری بانک ها با دستگاه های اجرایی را ضعیف خواند و افزود: در جلسه ای که در روزهای آینده با مدیران عامل بانک ها برگزار خواهد شد اعلام می شود که اگر بانکی نخواست و نتوانست همسو با دستگاه ها حرکت کند مدیریت ارشد استان برخورد دیگری خواهد داشت چرا که در این شرایط آبروی نظام مطرح است.
استاندار اصفهان با اشاره به جلسه ی هفته ی آینده ی خود با رئیس کل بانک مرکزی، اظهارداشت: لازم است که مدیران مسائل خود را در خصوص بانک ها احصا و جمعبندی نمایند و به معاون اقتصادی استانداری ارسال کنند تا در این جلسه مطرح گردد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا