تیتر دوشهر و جامعهعناوین اخبارنفت،گازو پتروپالایش

رکورد مصرف گاز در استان اصفهان

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان،سید مصطفی علوی، مدیرعامل این شرکت، افزود: روز گذشته بیش از ۴۲ میلیون و ۱۶ هزار متر مکعب گاز طبیعی در بخش خانگی و تجار ی و بیش از ۲۸ میلیون و ۲۲۳ هزار متر مکعب گاز در صنایع و نیروگاه های سطح استان به مصرف رسیده است.

وی، با اشاره به اینکه، پایداری گاز در استان اصفهان در وضعیت مناسب و خوبی قرار دارد و تاکنون هیچ گونه افت فشار و قطعی گاز درسطح استان نداشته ایم گفت:تمهیدات لازم به منظور پیشگیری از هر نوع افت فشار یا قطعی گاز از طریق زیرساخت های گازرسانی در طرح “جامع اصفهان بزرگ”انجام گرفته وشبکه گاز رسانی استان در وضعیت پایداری قرار داد دارد

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، با اشاره به استقرار جبهه هوای بسیار سرد در جو استان طی چند روز آینده، از همه مشترکین خواست با صرفه جویی در مصرف گاز، در تداوم پایداری شبکه گازرسانی استان کمک کنند.

وی، در ادامه از مشترکین گاز خواست رعایت نکات ایمنی از جمله اطمینان از باز بودن مسیر دودکش وسایل گاز سوز برای حفظ سلامتی افراد را مد نظر داشته باشند..

علوی، در پایان گفت: واحد امداد شرکت گاز به شماره ۱۹۴ به صورت ۲۴ ساعته آماده امدادرسانی به مشترکین گاز در همه نقاط استان  اصفهان است.

 

***ارائه خدمات مشترکین در ساختمان اصلی اداره گاز منطقه یک اصفهان

ارائه خدمات مشترکین اداره گاز منطقه یک اصفهان به ساختمان جدید این اداره انقال یافت.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، از تاریخ ۲۹ دی ماه سالجاری تمامی خدمات مشترکین در محل جدیدی این اداره  واقع در کنار گذر اتوبان شهید خرازی، حد فاصل خیابان های امام خمینی و شهیدان غربی، کوچه ۱۰۶ ارائه می گردد.

شایان ذکر است تا قبل از این،خدمات مشترکین درساختمان قدیم این اداره واقع در خیابان امام خمینی (ره)، ابتدای کوچه توحید، ارئه می شد.

گفتنی است محدوده اداره گاز منطقه یک اصفهان از محورجنوب به شمال از میدان انقلاب ظلغ غربی خیبان چهارباغ عباسی تا خیابان جابر انصاری و از محور شرق به غرب از ضلع غربی خیابان چهارباغ عباسی تا منتها الیه خیابان امام رضا (ع) و خیابان امام خمینی (ره) می باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا