شهر و جامعهعناوین اخبار

آزادی زندانی زن محکوم مالی در برنامه یک شهر ضیافت/آزادی ۶۶ نفر محکوم مالی از اول ماه مبارک رمضان از زندان های استان

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان اصفهان،همزمان با اولین شب لیالی قدر و با حضورخیرین و نیکوکاران اصفهانی زمینه آزادی زندانی زن محکوم مالی با حدود۵۴ میلیون تومان بدهی مهیا شد.

در این برنامه که خیریه شجره طیبه و کوثر بهشت نیز حضور داشتند با کمک های نقدی و غیر نقدی و تعهدی خیرین مبلغ ۱۲۵ میلیون تومان تعهد خیرین جمع آوری که زمینه ازادی این زندانی پس از گذشت شاکی با پرداخت حدود۳۴ میلیون تومان مهیا شد.

گرجی زاده مدیرکل زندان های استان نیز درحاشیه این برنامه با تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت علی (ع) وشبهای لیالی قدر گفت: از اول ماه مبارک رمضان تا کنون ۶۶ نفر زندانی محکوم مالی از زندان های استان آزاد و به آغوش خانواده بازگشته اند.

وی درادامه گفت: این تعداد زندانی مبلغ ۵ میلیارد و۵۰۰ میلیون تومان بدهی داشتند که با گذشت یک میلیاردو سیصد میلیون تومانی شکات و اورده ۱۰۰ میلیونی خود زندانی و اورده ۲ میلیارد تومانی خیرین زمینه ازادی آنان مهیا شده است.

مدیرکل زندانهای استان و مدیرعامل ستاددیه همچنین به تعداد زندانی آزاد شده در برنامه یک شهر ضیافت نیز اشاره ای کرد و افزود:از اول ماه مبارک در برنامه یک شهر ضیافت تعداد ۴۳ زندانی با یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از زندان ازاد که بیش از ۲میلیارد و ۳۶۶ میلیون تومان بدهی داشته اند.

وی در پایان از مردم نیکوکار و خیر خواست تا در ایام باقی مانده از ماه مبارک رمضان و شبهای لیالی قدر در ازادی زندانیان جرائم غیرعمد مشارکت بیشتری داشته باشند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا