شهر و جامعهعناوین اخبار

جلسه ستاد برنامه ریزی و هماهنگی بزرگداشت یوم الله سیزده آبان ماه ۹۸

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از داره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان در دومین روز از آبان ماه ۱۳۹۸ جلسه ستاد برنامه ریزی و هماهنگی گرامیداشت مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان ۱۳۹۸ با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان و معاون پرورشی و فرهنگی این اداره کل ؛ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ، اعضای تشکل های دانش آموزی ، معاونین پرورشی نواحی ششگانه آموزش و پرورش ، نماینده اتوبوس رانی و پلیس راهور در دفتر معاون پرورشی و فرهنگی این اداره برگزار گردید .

اعتدادی مدیرکل آموزش و پرورش استان در این جلسه ضمن گرامیداشت ایام پایانی ماه صفر اظهار داشت : آموزش و پرورش استان اصفهان از تمام ظرفیت خود در برگزاری باشکوه راهپیمایی سیزدهم آبان ماه استفاده خواهد کرد.

وی در ادامه به فشارهای اقتصادی تحمیل شده بر جامعه از سوی استکبار جهانی اشاره نمود و گفت : ان شاء الله شاهد حضور پرشور و باشکوه فرهنگیان و دانش آموزان استان در این راهپیمایی خواهیم بود.

اسماعیلی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان نیز با بیان این موضوع که می بایست از ظرفیت تشکل های دانش آموزی نیز برای تقویت نشست ها و تبیین استکبار ستیزی در بین همکاران و دانش آموزان استفاده نمود بر حضور حداکثری و پرشور دانش آموزان و همکاران فرهنگی در راهپیمایی ۱۳ آبان تاکید نمود.

در ادامه این جلسه احمدی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان زبان مشترک و همگانی ملت ایران در این روز را غیر قابل اعتماد بودن آمریکا دانست و شعار این روز را « استکبار ستیزی و مقاومت اسلامی سرآغاز افول و فروپاشی آمریکا » عنوان کرد .

در پایان جلسه هماهنگی های لازم بین دستگاه های مختلف اتوبوس رانی ، نیروی انتظامی ، تشکل های دانش آموزی و ادارات آموزش و پرورش نواحی ششگانه انجام شد .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا